marți, martie 18, 2008

Advertising: BestJobs se "roaga" la radio



Indiferent de ce se spune despre declinul mass-media si cresterea Internetului, reclama traditionala inca isi demonstreaza eficienta. Un exemplu bun il reprezinta campaniile pe TV ale unor site-uri. Pe Tocuri, Sport.ro si ConQUIZtador sunt cateva mostre de succes online sustinut de advertising offline.

Neogen la randul sau a apelat la reclama traditionala, in special la outdoor si print. Acum pregateste lansarea primului spot radio pentru BestJobs, pe care il puteti asculta mai sus. Pareri?

PROMO: PR FORUM | EVENIMENT DE PR SI COMUNICARE CORPORATE
PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS

Etichete: , ,

10 Comments:

Anonymous Anonim said...

Reclama traditionala se mentine, dar observa ca se face publicitate cu scopul de a aduce clientul in online. Ceea ce da de gandit, pe viitor.

Spotul se integreaza bine in contextul Sarbatorilor de Paste, eu cred ca este targetat mai ales pe segmentul tanar.

8:45 p.m.  
Blogger Doru Oprişan said...

Mi se pare destul de simpla si nu prea bine legata. Chiar daca uneori lucrurile simple sunt cele mai bune, nu cred ca este cazul de fata. Nu rezista la prea multe ascultari.

11:52 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Dragii mei, traim un moment de maxima tristete, daca cineva poate spune ca o parodie a Rugaciunii Domnesti se poate incadra bine in contextul Sfintelor Sarbatori. V-ati luat cu totii cu business-ul si v-ati dat peste cap perceptia asupra relevantei, a valorilor fundamentale, a dimensiunii axiologice. Nu obisnuiesc sa scriu comentarii pe bloguri, dar acum mi s-a urcat la cap. Manafu e unul dintre cei care inca mai reuseste sa faca flic-flac-uri printre impostorii netului romanesc, pana l-or inghiti, bineinteles. Echidistanta asta viclesugita ca sa nu supere pe Gigi de la osii si boghiuri balsh e o alta tristete. O sa mor de tristete, pana la urma. Ma apuc de crosetat. Vai voua!

1:42 a.m.  
Anonymous Anonim said...

eu zic ca internetul este viitorul si va fi mult timp de aici inainte. Reclama asta in sine nu mi se pare prea reusita, adica parca e uzata ideia, nu pare ceva ft original, ceva catchy

9:09 a.m.  
Blogger Unknown said...

Textul este destul de incalcit, mesajul final cu "cele mai bune joburi din Romania" nu stiu daca ii pozitioneaza corect. Ei au joburi de masa, altii au joburi de top.

PS: Nu stiu de ce, dar daca tot faci o parodie dupa Tatal Nostru, macar sa faci ceva misto. Nu e cazul.

2:13 p.m.  
Blogger Alex Circei said...

Cred ca e putin mai multa Blasfemie! :(( in postul pastelui

3:16 a.m.  
Anonymous Anonim said...

mda, religia ca sursa de inspiratie in alegerea angajatorului... bestjobs care, reieise, e mai tare decit divinitatea care, se stie, iti da, dar nu iti baga si in traista. bestjobs, da! din pacate, desi cu umor, risti sa lezezi niste oameni de bine si sa ii si pierzi de musterii. io stiu daca e cea mai buna strategie? bestjobs si-a propus sa aiba clienti doar ateii? cinicii? nu sint buni si ailalti?

11:12 a.m.  
Blogger PAPICHULLOOO said...

Simpla, si pot spune ca nu a fost aleasa cea mai fericita voce.

11:40 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Mie mi se pare foarte faina reclama. Cum marea majoritate a reclamelor radio nu sunt auzite sau sunt un zbierat cap-coada, desi piata radioului e in crestere (la fel si competitia pentru atentie), as spune ca e o reclama buna.

Buna, mai ales pt ca-si face treaba.

apropo, le-ati auzit pe alea la mediagalaxy cu frigidere pe hip-hop?

4:51 p.m.  
Blogger PAPICHULLOOO said...

Nu le-am auzit, dar vocea, intonatia, nu mi se par ok. Nu spun ca spotul este prost, ma deranjeaza doar vocea si intonatia.

5:05 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home