joi, martie 20, 2008

Advertising: Campanie de "mica-publicitate"

Anul trecut la Idea Forum, Serban Alexandrescu (Headvertising) a vorbit despre agentia de mica-publicitate. In prezentarea sa, Serban a insistat, printre altele, pe campaniile in media mai putin obisnuite, chiar ne-neconventionale, intre care se numara si postul OTV.

Astazi am gasit la Doru o campanie inedita pentru branza Del, desfasurata pe OTV si realizata de agentia Cap, despre care HotNews da cateva detalii aici. Spoturile (Doamna, Mascatul, Clarvazatorul) au devenit probabil virale deja si e posibil sa le vedem castigand premii in diverse competitii. Ramane insa de vazut cum le va primi publicul fidel OTV.

Etichete: , , ,

2 Comments:

Blogger dick media said...

manele si branzeturi...uraaa!
da' probabil la asa nume de branza, asa public!
:)
ctrl-alt - DEL

1:52 p.m.  
Anonymous Andrei Monciu said...

Mah eu sincer nu am auzit de branza respectiva...chiar nu am auzit sa fie pe piata asa ceva....


Ft tare faza cu ctrl-alt-DEL

2:13 p.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home