luni, martie 10, 2008

Blogs: Efectul Andreea Marin in blogosfera

Stirea ca Andreea Marin Banica si-a lansat blogul in colaborare cu Acasa.ro a aparut deja pe bloguri inca de vineri, inainte de anuntul oficial.

Ma intreb ce reprezinta pentru blogosfera initiativa AMB. Nu neaparat pentru bloggeri, ci in general pentru blogosfera. Asistam la o crestere a fenomenului si la iesirea "la suprafata" a blogging-ului? E momentul in care blogurile nu mai reprezinta un medium alternativ, ci o sursa de informare mainstream?

PROMO: PR FORUM | EVENIMENT DE PR SI COMUNICARE CORPORATE
PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS

Etichete: , ,

7 Comments:

Anonymous Anonim said...

Mai mult ca sigur miscarea e un semn bun pt blogosfera romaneasca...incepand de la banalul fapt ca tot mai multa lume invata semnificatia cuvantului "blog" care acum cativa ani era total necunoscut pt majoritatea oamenilor.

Dar nu pot sa trec peste prima mea reactie la aflarea vestii. Pana si pe bloguri o voi vedea pe Adreea Marin?? Va deveni o pseudo-omniprezenta. :))

2:47 a.m.  
Anonymous Anonim said...

pai este de bine ...asa poate o sa inteleaga si mama mea chestiunea asta cu blogurile.
Eu oricum am o scuza acum - "Daca si Andreea Marin are ... eu de ce sa nu am!!!"

10:49 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Sincer eu cred ca avem de castigat toti din chestia asta fiindca incetul cu incetul se atrage cat mai multa atentie asupra fenomenului de blogging, este o vorba, there no such thing as bad publicity :)

10:58 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Ceea ce are Andreea Marin nu l-as numi blog, ci site de prezentare.
In conditiile in care designul se vede ca a fost lucrat destul de mult, iar articolele sunt prea "suspecte", ca sa zic asa, eu prefer sa nu il consider blog.

1:59 p.m.  
Anonymous Anonim said...

am facut o mica recenzie a acestui "blog" ...
http://alabalaportocalasays.blogspot.com/2008/03/surprize-surprize.html

si eu tind sa il numesc site ... ceea ce nu imi place e ca posibilitatea de a comenta este conditionata de crearea unui cont ...

3:03 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Sa-l anunte cineva pe Cove, s-o traga cineva de maneca pe Geta. Ii vor aduce vizitatori cu ajutorul complicilor? Alo, doamna Banica Marin, cum va simtiti ca v-ati reintalnit cu blogul plecat in Canada acum 15 ani?

4:17 p.m.  
Anonymous Anonim said...

@Manafu: Chestia cu iesitu la suprafata, in mainstream, a blogging-ului ti-a adus un Oscar de la Blogreview! Asa ca ai iesit si tu la suprafata, alaturi de Andreea Marin :)

7:33 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home