duminică, martie 30, 2008

Blogs: Reclamele, PR-ul si blogurile

Alex Brie s-ar putea sa aiba dreptate. El spune ca este primul blogger care a fost partener media la un eveniment (cu blogul sau personal). Unii ar putea spune ca Feeder.ro a fost primul blog partener si ca Metropotam a fost vazut de asemenea cu logo-ul pe la diverse evenimente. Cred ca in cazul lor vorbim despre altceva, de ceva mai mult decat un blog personal.

Din ce stiu eu, organizatorii Olimpiadelor Comunicarii planuiesc anul acesta atragerea unor parteneri media si din randul blogurilor. Pentru ei chiar face sens o astfel de initiativa, daca ne uitam la rezultatele RoBlogger Survey, care ne spun ca studentii sunt printre cei mai activi bloggeri si probabil si dintre cei mai dedicati cititori.

Tot din RoBloggers Survey am aflat anul trecut ca bloggerii romani sunt interesati de reclame si castiguri adiacente. De atunci insa au crescut si initiativele de PR in blogosfera sau implicarile bloggerilor in diverse campanii.

Audi a testat noul A4 in randul bloggerilor. Dupa o campanie de bannere pe bloguri anul trecut, Dacia a invitat luna aceasta mai multi bloggeri la conferinta de presa dedicata rebranding-ului. Radu a testat de cateva ori daca nu gresec niste telefoane. Eu am un telefon in teste de la LG si am fost invitat sa particip la un eveniment al companiei, ce va avea loc luna viitoare la Londra. Multi bloggeri vorbesc deja la multe evenimente.

Ma gandesc de aceea sa lansez un nou sondaj, de data aceasta dedicat strict reclamei si PR-ului pe bloguri. Am cateva idei, dar orice feedback este binevenit.

Ca tot vrobim despre implicarea bloggerilor in campanii si evenimente. S-a acreditat vreun blogger la Summit-ul NATO?

Etichete:

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

ai inteles gresit, eu ma refeream exclusiv la jobshop timisoara

chiar si acolo, desi ca parteneri media au mai fost o serie de bloguri colective, cred ca al meu a fost singurul blog personal cu acest statut

2:50 p.m.  
Blogger Cristian said...

pai alex, chiar asta vroiam sa spun... ca esti primul blog personal partener media la un eveniment... nu-i asa?

9:12 p.m.  
Blogger Clover Shaped Screwdriver said...

Au mai fost o gramada de bloguri personale partenere Jobshop. Uitati-va pe site-ul lor si o sa va convingeti. ;)

1:56 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home