sâmbătă, martie 15, 2008

Events: Doua evenimente tari

Am mai iesit si eu din "casa" saptamana asta. Miercuri am ajuns la Filter, iar aseara am trecut pe la RoBlogFest.

Filter: Creatie a prietenilor de la Oricum, Filter este un eveniment construit in jurul unei competitii de design, ce a ajuns la a doua editie si a avut cativa invitati grei anul acesta. Eu am reusit sa ajung doar la Dick Powell, unul dintrei cei mai buni designeri din lume. Nu stiam nimic despre el inainte de Filter, insa prezentarea lui si portofoliul companiei sale mi-au aratat cat de tare e. Am stat fata in fata cu cel care a "desenat" o serie din produsele pe care le folosesc sau le cunosc destul de bine.

RoBlogFest: A fost prima mea participare la RBF. Nu stiu asadar cum a fost in trecut, dar aseara am fost la o petrecere foarte reusita. Felicitari lui Dragos pentru organizare! La intrare am stat cateva minute la coada ca in fata cluburilor americane, un bun prilej de networking cu Tudor de la Elevate. Odata intrat, am dat peste multa lume si mult fum. Am ramas doua ore in care m-am conversat/ salutat / zarit cu: Catalin Tenita, Radu Ionescu, Dana (Pepsi), Vlad Stan, Calin Fusu, Orlando, Sorin Tudor, Piticu, Zoso, "DeCe", Bobby, Alin Z, Vladimir, Adi Cristea, Magda Z, Emi, Florin (Hi-Q), gasca McCann, Bogdana, Igu, Felipov, Ionut Buzoianu, Fredo & Pidjin (mersi pentru tricou!), Bogdan (Microsoft), Nihasa, Cristina & Daniel (StartUps.ro), echipa Cuponix, Dragos Manac, Boo.

PROMO: PR FORUM | EVENIMENT DE PR SI COMUNICARE CORPORATE
PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS

Etichete: