duminică, martie 23, 2008

Trends: Ce faceti cu Twitter?



Am observat ca primesc foarte putine cereri de "conectare" pe Facebook zilele acestea. Probabil lumea si-a pierdut interesul sau serviciul si-a atins masa critica.

Cele mai multe solicitari vin pe Twitter, iar contul meul pe LinkedIn pastreaza un ritm oarecum constant in cresterea retelei.

Am 180 de persoane care ma urmaresc pe Twitter, un numar destul de mare, daca tin cont de ritmul cu care actualizez si de entuziasmul meu fata de "jucarie". M-am uitat putin in jur si am vazut ca am chiar mai multi followers decat unii heavy users.

Vazand ca am atatia ochi atintiti asupra mea, m-am intrebat: "Pana la urma la ce e bun Twitter?"

Cred ca in acest moment pentru mine e un instrument util de promovare pentru ceea ce fac si de anuntare a stirilor atunci cand nu sunt in fata calculatorului. Si in aceste scopuri il voi folosi de acum inainte.

Am pus intrebarea pentru ca urmarind cateva discutii, am vazut ca e in mare parte o pierdere de vreme. Cineva imi spunea ca e bun pentru oamenii singuri sau lipsiti de preocupari. Pare un raspuns bun, dar cei pe care ii cunosc si ciripesc in 140 de caractere sunt oameni foarte ocupati si activi.

Dragos Novac spune ca in microblogging e viitorul si ca multi nu inteleg Twitter asa cum altii nu intelegeau blogurile acum cativa ani.

Am luat imaginile de mai sus de pe Mashable. Ele ilustreaza, dupa cum probabil v-ati prins deja, o cerere in casatorie facuta pe Twitter si raspunsul primit tot acolo. Din aceeasi sursa, am aflat ca Twitter a ajuns si in serialul CSI.

Deci pentru ce folositi Twitter?

Etichete: , ,

9 Comments:

Blogger Vlad Stan said...

Instant feedback

9:47 p.m.  
Blogger Bogdana Butnar said...

in loc de carnetzel de idei; ce nu am timp sa dezvolt pe blog; practic cutie de idei pentru mai tarziu si in between tampenii

10:15 p.m.  
Anonymous Anonim said...

nu ne dati si linkuri la discutiile pe care le ati urmarit? ne-ati informa complet in felul asta.

10:56 p.m.  
Anonymous Anonim said...

diverse idei, pareri... chestii de cateva cuvinte, interesante dar scurte, instante ca sa le pui pe blog.
altceva: networking, feedback, FUN etc.

12:20 a.m.  
Anonymous Anonim said...

nu folosesac tweeterul deloc, tot ma gandesc daca are rost sau nu sa-l folosesc...

9:24 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Sa promovezi un eveniment ! De ex RoTweetMeet pe 1 aprilie. Deja s-au inregistrat 22 de persoane la http://twitter.com/RoTweetMeet

10:13 a.m.  
Anonymous Anonim said...

ai facebook? huo!

legat de subiect, ai aflat de cirip.ro facut de carmen, nu? :)

2:38 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Sunt deja 34 inscrisi la rotweetmeet.

Vad in twitter toolul perfect pentru a primi feedback rapid, raspunsuri la intrebari urgente, gasi alti oameni, promovat hot offers.

P.S. Mi-a luat-o maxkiesler inainte, nu mai pot intra in scriptele oficiale cu cererea de casatorie :)

4:15 p.m.  
Anonymous Anonim said...

sincer? sa nu zica cineva ca nu am twitter, deaia am cont

4:34 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home