marți, aprilie 01, 2008

Auto: Autoitalia mi-a dat leapsa... o masina

Chiar cand ma gandeam ca leapsa nu mai e la moda, am primit una noua. A venit de la Autoitalia sub forma unui Fiat 500. Da, ati citit bine, am primit un Fiat 500 ca leapsa. Adica, l-am primit pentru cateva zile si apoi il voi da mai departe pe blog altui blogger.

Am pus ochii pe 500 inca de acum aproape 2 ani, cand anuntam pe blog un concurs ce viza personalizarea interiorului. Apoi l-am vazut relansat, nu mai stiu cu ce ocazie, si mi s-a parut un remake reusit. In urma cu vreo doua saptamani am vazut unul live pe Magheru si am intors capul dupa el. Acum altii intorc capul dupa mine.

Conduc un 500 rosu, cu un diesel de 1,3 litri si 75 CP, din clasa de echipare medie, mi s-a spus. Ar urma sa incerc in curand si varful de gama, varianta sport.

Prima impresie? O masina draguta, o remodelare reusita, si in acelasi timp foarte usor de condus. Cel mai mult imi place ideea de a personaliza masina. Cei de la FIAT spun ca o poti face in 500.000 de feluri.

UPDATE: Aceasta nu este o pacaleala de 1 Aprilie. Gasiti dovada aici.

Etichete: , ,

13 Comments:

Blogger Monica said...

500 e chiar o masina dragalasa! ma uitam pe strada, in weekend, in roma, era un 500 de acum 40 ani, scria pe el il nuovo:)
cand noul e mai vechi decat noul:)

9:32 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cea mai tare leapsa de care am auzit. Felicitari! Ai zice ca e jucarie dar la 75 de cai pare naravasa, si sunt sigur ca e, la greutatea ei.

10:39 p.m.  
Anonymous Anonim said...

hai mah ca si eu vreau sa conduc masina aia :D, as scoate-o la un drive test, e o masina frumoasa, am scris si eu despre ea, e foarte atractiva, dar varianta Abarth rupe tot :D

10:09 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Sa ne spui si noua daca plasticele din interior sun la fel ca la Mini, adica de toata jena.

10:27 a.m.  
Anonymous Anonim said...

foarte tare ideea. si masina este absolut adorabila!

12:32 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Draguta "jucarie", astept cu nerabdare un review mai detaliat, va veni si el, nu? :)

Sunt curios cum sta pe drum si ce performante are micuta.

2:58 p.m.  
Blogger Sim said...

Pot sa citez in lucrarea de licenta articolul asta? :D

9:06 p.m.  
Blogger Cristian said...

simona,

nu stiu cum te poate ajuta acest post la licenta...

9:54 p.m.  
Anonymous Anonim said...

bai, io astept deja preturile, nu de alta dar e singura masina care a reusit sa-mi scoata Smartu' din cap imediat ce am vazut-o la SIAB in toamna...

hai, frate, cat mai am banii rezervati! :D

11:45 p.m.  
Blogger Roxana Costea said...

:))) cu ce le-o fi gresit masinuta aia sa o poshteasca in halu' asta? Nu le e mila de ea, sa treaca prin mainile atator bloggeri? Eu as face leapsa o guma deja mestecata. Cine o vrea? Hai repede, pana nu o dau.

8:46 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Partea buna din cate vad este ca si bloggeri sunt bagati in seama si primesc diverse masini sa le testeze. Partea proasta este ca e doar 1 si Fiat vrea sa vada daca are mai mult succes decat Audi? Sau pur si implu testeaza masina pe piata din ro?

11:50 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Felicitari! SI sigla de la Fiat 500 e una reusita!!!
Sa inteleg ca masina asta are ca public tinta cititorii de bloguri/cei care le scriu? OR WHO?

1:03 p.m.  
Anonymous Anonim said...


Auto

2:31 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home