miercuri, aprilie 02, 2008

Auto: Primele impresii despre Fiat 500

Am luat noul Fiat 500 de la Autoitalia luni seara. Fiind la prima intalnire, a fost o plimbare de tatonare. Oricum am remarcat un diesel silentios si agil, care ieri si astazi si-a dovedit puterea.

Ieri am facut greseala sa merg pe Stefan cel Mare. Sosea in renovare, oameni care parca nu stiau de NATO si pierdeau timpul prin oras, in fine, multe masini. Fiat-ul mi-a adus aminte de vremurile in care conduceam un Tico. M-am strecurat foarte usor, conducand in modul City, o optiune ce imbunatateste manuirea volanului.

Astazi, am facut 15 minute din Berceni pana la Guvern. M-am trezit la un moment dat claxonand masini mult mai puternice, sa imi faca loc si m-am bucurat ca Politia mi-a dat cale libera pe Lascar Catargiu, unde sub 80 nu am lasat-o. Ce era sa fac ? Politia ma grabea!

Ca sa nu mai vorbesc ca nu am avut probleme cu parcarea. E a treia zi de cand iesim impreuna si m-am descurcat usor de fiecare data. Nu sa o parchez, ci sa gasesc un loc potrivit. Si nici n-as fi ratat parcarea, ca are senzori de atentionare. Ceea ce m-a mirat putin la inceput, dar apoi facand si vazand, i-am gasit utilitatea in locurile imposibile.

Etichete: ,

12 Comments:

Anonymous Anonim said...

este o nebunie de masina, te cred si eu ca te descurci cu ea, masina usoara, cu putere relativ buna, nu poti sa vrei ceva mai mult, cum pot pune mana si eu pe o asa masinuta?:D

4:42 p.m.  
Blogger Cristian said...

@andrei
stiu ca sunt cereri multe... o sa ma interesez. esti din bucuresti?

4:46 p.m.  
Anonymous Anonim said...

nu sunt din Oradea si am un blog pe nisa auto, dar mi-ar placea mult sa conduc Fiat-ul :), ms pt interesul acordat

6:45 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cristi, articolul este mai mult decat favorabil.Chiar nu i-ai gasit nici o hiba? Daca primeai un Wartburg la fel scriai? :mean:

Acum pe bune: Fiat nu e printre masinile laudabile. De exemplu la Fiatul ala presupus 4x4, Panda4x4, bricheta era optionala si costa.. 3 euro. C'mon, puteau sa o includa in pret, mai ales ca era vorba de o echipare adresata oamenilor cu veleitati outdoor (macar un GPS, un incarcator de baterii sau o lanterna de camping tot aveau oamenii astia din target sa infiga in soclul ala lipsa).

In rest, succes la leapsa.

7:12 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Deci sa inteleg ca esti mai mult decat multumit de mica fiara :)

Insa, nu ai spus nimic despre aspectele negative. Care sunt acestea?

7:27 p.m.  
Blogger Cristian said...

@ doru & lorand

cum spuneam si in titlu sunt primele impresii. chiar mi-a dat o senzatie misto, iar zilele astea cand ii dai pe magheru pana in 100 sub ochii politistilor, te simti ca in rai, dupa atata vreme de cosmar.

mie chiar imi place masina. e un icon. mi-as lua una? da, dar nu ca prima masina.

as schimba ceva la ea? fireste. dar as schimba ceva la orice masina.

oricum, o mai am doua zile, dupa care vin si cu plusuri si cu minusuri.

8:48 p.m.  
Blogger oana_monica said...

pot spune ca literalmente mi-a picat fata cand am vazut postul tau cu fiatul 500. spun asta deoarece de vreo 2 zile ma gandesc sa imi schimb actuala masina cu o 500. azi dimineata, la birou, am zis asta si am intrat pe net sa vad cat costa, dar fara succes, chiar daca au o pagina facuta dragut, mai altfel.
prima data am vazut masina in toamna, la milano, si am innebunit.
sa stii ca bagam la greu cand eram mica leapsa in spatele blocului si as baga si acum, norocosule! :D

9:25 p.m.  
Blogger Cristian said...

@ andrei
ma interesez sa vad ce planuri au pentru tara. da-mi un mail si cand am vesti te anunt.

9:33 p.m.  
Blogger Cristian said...

@ oana

costa vreo 11 mii si ceva cu tot cu TVA.

9:35 p.m.  
Anonymous Anonim said...

andytzepesh@yahoo.com. Ms pt interesul afisat, esti de treaba :)

9:59 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Masina costa intre 11500 si 13800 EUR, iar timpul mediu de livrare este 5 luni:(

Cristi poate ajungi si pe Dacia, sa o vad de-aproape:)

12:52 a.m.  
Blogger Radu said...

O masina absolut exceptionala ca exterior si ca design, are o personalitate debordanta. Tin minte ca acum 2-3 saptamani am vazut primul Fiat 500 in Bucuresti. M-a bucurat atat de tare sa o vad incat am inceput sa dau flash-uri si claxoane soferului. Oricum, sa te bucuri de ea, si asteptam un review cat mai cuprinzator.

9:40 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home