marți, aprilie 15, 2008

Events: Despre bloguri la Olimpiadele Comunicarii

Astazi merg la Olimpiadele Comunicarii pentru a doua oara. Anul trecut am vorbit intr-o sesiune despre cum blogurile te pot angaja in comunicare, astazi voi fi prezent in sesiunea "Blogurile – manual de utilizare pentru comunicatori", cu o tema despre blogging si cauze umanitare. Detalii despre program gasiti aici.

Mi-a placut overlayer-ul de mai sus, pe care il intalnesti cand intri pe site-ul Olimpiadelor. Mai precis mi-a placut headline-ul: "Invitati pe care nu-i poti intalni, pe toti, in acelasi loc". Adevarat grait!

p r o m o
BLOGGING FOR COMPANIES | SEMINAR DE COMUNICARE PE BLOGURI
CRISIS MANAGEMENT | SEMINAR DESPRE GESTIONAREA SITUATIILOR DE CRIZA
BLOG MARKETING SURVEY | SONDAJ DESPRE PR SI RECLAMA PE BLOGURI

Etichete:

4 Comments:

Blogger Piticu said...

manafu langa Dinu Patriciu ...

ce dracu sa mai ceri de la viata?

11:23 a.m.  
Anonymous Anonim said...

MANAFU NU POARTA LA EL CARTI DE VIZITA!!!

Ce pacat, aveam de gand sa-i fac o propunere, sa investeasca 1 LEU si sa-mi dea in schimb cartea lui de vizita

Macar sa-mi fie martor ca am afirmat:
a) Tanar antreprenor (of am 34 ani)
b) Construiesc un brand de firma
c) Construiesc un brand personal, brend personal ce-l va intrece pe http://www.zoso.ro/ ...

Am afirmat sau nu acest lucru ?
Tanarul din colt ce nu sa ridicat cand a pus intrebarea.

Tica2

PS: Virusu (Viral lansat), am spus sincer acest lucru.

11:16 p.m.  
Blogger radu said...

Felicitari pentru prestatia de astazi de la OC! Foarte volubil, natural si plin de savoare. Si eu am fost amuzat de prezentarea plina de englezisme a dl Matica. :)

11:36 p.m.  
Blogger o blonda cazuta... pe ganduri said...

si sapca era inclusa in pachetul cu invitati? ca in cel cu bune maniere parca ba... :|
oricum, v-am invidiat. si mie mi-ar fi prins bine o sapca si-un fular azi la OC. in loc de tricou si plete blonde.
glumesc.

1:52 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home