miercuri, aprilie 16, 2008

Events: Dupa Olimpiade

Cand am ajuns ieri dupa-amiaza la Olimpiadele Comunicarii, ma intrebam ce o sa vorbim noi (vorbitorii) doua ore. Nu stiu de ce mi-am pus intrebarea asta, pentru ca de obicei vorbim usor chiar mai mult, cand ne intalnim. Oricum cele doua ore ale conferintei "Blogurile - manual de utilizare pentru comunicatori" au trecut atat de repede incat Bobby nu a apucat sa spuna ceva. E si asta un inceput, nu Bobby?

Am vorbit despre bloguri si campanii sociale, cu referiri la cazurile Dan Santimbreanu si Habacuc. Asa cum am zis si in conferinta, regulile de comunicare pe blog sunt de bun simt si ca in primul rand conteaza autenticitatea mesajului si felul in care te adresezi blogger-ului. Daca stau bine sa ma gandesc, cand abordezi un blogger e ca si cum ai suna la usa cuiva pentru a-i cere ceva.

Olimpiadele nu s-au terminat, conferintele continua si astazi.

UPDATE: Am pus online prezentarea aici si va recomand si prezentarea lui Sorin Tudor, cel putin pentru cele mai interesante statistici despre net auzite in ultimul timp.

UPDATE 2: Pe site-ul Olimpiadelor gasiti si clipurile audio inregistrate in conferinta.

FOTO: ADRIAN CIUBOTARU

p r o m o
BLOGGING FOR COMPANIES | SEMINAR DE COMUNICARE PE BLOGURI
CRISIS MANAGEMENT | SEMINAR DESPRE GESTIONAREA SITUATIILOR DE CRIZA
BLOG MARKETING SURVEY | SONDAJ DESPRE PR SI RECLAMA PE BLOGURI

Etichete:

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

"Ce ar insemna un portal cu liste intregi de cazuri sociale, cu oameni care intr-o anumita masura au nevoie de ajutor? Disparitia acestor virale de pe blogurile unor formatori de opinie si trantirea lor in acel loc intunecat al intenetului va duce sigur la diminuarea impactului unor asemenea tragedii. In analogie pot ridica imaginea reportajelor de stiri de la ora 5 (in general). Cand au fost introduse prima data au creat acel buzz de trezire la realitatea lumii periculoase ce ne inconjoara dar dupa un anumit timp telespectatorul pur si simplu nu a mai suportat acele imagini si pentru ca telespectatorul are telecomanda, telespectatorul alege sa nu mai urmareasca stirile televizate si cauta alternative in care-si poate crea propriul canal de interes. Si pana la urma, daca respectivul site se va lansa vreodata, cine vor fi cei care cotizeaza la buna stare a nevoiasilor? Cum li se va recunoaste meritul? Oamenii de rand nu vor putea alege dintre sute de cazuri cat sunt sigur ca vor aparea, iar firmele nu fac acte de filantropie"

9:57 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Multumim foarte mult pentru prezentare, Cristi.

Intr-adevar, pentru consistenta prezentarilor, timpul a fost cam scurt.

10:21 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Da, sigur am batut si am cerut o carte de vizita, dar nu ai avut.
Tica2

10:44 a.m.  
Anonymous Anonim said...

"Daca stau bine sa ma gandesc, cand abordezi un blogger e ca si cum ai suna la usa cuiva pentru a-i cere ceva." imi place cum suna :)

7:31 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home