sâmbătă, aprilie 05, 2008

Life: Vrem mai multe zilele libere?

Cand am auzit prima data ca se incearca declararea "Zilei Barbatului" drept zi libera, mi-am zis ca agentia se straduieste un pic cam prea mult. Apoi am citit la Stefan Stroe ca suntem pe ultimele locuri in Europa la capitolul zile libere, ceea ce m-a facut sa-mi reconsider reactia initiala.

Eu nu ma omor dupa zilele libere. Am norocul sa im configurez programul astfel incat sa mi le acord singur. Imi plac insa ca atunci e mai putin zgomot in jurul meu, nu neaparat in oras, ci doar in jurul meu. Telefonul suna mai putin, mailurile vin in numar mai mic. Asa pot sa ma concentrez mai usor pe anumite lucruri.


Si apropo, ieri s-a lansat site-ul Ziua Barbatului. Anul acesta tema lui e legata de stencils.

Etichete: ,

2 Comments:

Blogger Andreea said...

hello...stiu de campania asta de anul trecut, si imi place ca au fost creativi plecand de la aceeasi idee cu "Ziua Barbatului"...ma intreb pe ce stadion or fi filmat ca mie stadion mi se pare a fi...

iar cu zilele libere cica Finlanda(44zile libere/an), Franta si Litualia(ambele 40) ocupa primele locuri in acest domeniu...Romania imparte aproape ultima pozitie cu Olanda(28 zile/an) dar muncim saptamanal mai mult ca olandezii-noi 42,2 h/sapt iar ei 38,9 h/sapt...ceea ce nu-i prea bine, zic eu. PApa..

4:15 p.m.  
Anonymous Anonim said...

E clar, romanii sunt un popor stresat.

Si eu care spuneam ca avem prea multe sarbatori...

9:57 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home