marți, aprilie 22, 2008

Marketing: Google, cel mai valoros brand?

Cel mai cunoscut clasament al brandurilor in functie de valoarea lor este cel alcatuit anual de Interbrands si BusinessWeek. Insa nu este singurul de acest gen.

Millward Brown a ajuns deja la a treia editie a BrandZ, top ce are in frunte anul acesta brandul Google, estimat la 86 miliarde de dolari. Pe locul secund apare General Electric cu 71 miliarde $, urmat fiind de Microsoft (70 mld $) si Coca-Cola (58 Mld $). Surprinzator poate pentru unii (pentru mine sigur a fost), pe locul al cincilea s-a clasat China Mobile cu 57 mld $.

Apple s-a clasat pe locul al saptelea cu 55 mld $, imediat dupa IBM si inainte McDonald's si Nokia.

VIA: THE GUARDIAN

Etichete: ,

8 Comments:

Blogger Unknown said...

Am vazut ieri la CNN. Premiera absoluta este detinuta de China Mobile. Acum cateva zile am citit un articol foarte interesant al lui Paul Graham cu privire la Google. Imi aduce aminte de un avertisment pe care l-am citit tot zilele astea, cu privire la companii. Nu strange mai multa valoarea decat poti sa produci, altfel vei da chix. Dar nu mai reusesc sa gasesc articolul.

9:44 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu inteleg de ce va mirati, avand in vedere populatia Chinei...

1:15 p.m.  
Blogger Cezar said...

ai primit o leapsa de la http://coatelametrou.blogspot.com

intra si varsa-ti frustrarile legate de metrou sau povesteste intamplari bizare sau amuzante

1:52 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Care este diferenta intre cel facut de Interbrands si cel publicat in The Guardian ? Nu este vorba tot de "cat valoareaza brandul?"

5:59 p.m.  
Blogger Cristian said...

totusi, cred ca un brand se construieste in timp si fata de celelalte este singurul din top 10 care e un brand national si nu international.

8:33 p.m.  
Blogger Unknown said...

china mobile era pe 5 si anul trecut. top 5 e neschimbat.

si pana la urma china e o tara cat un continent. nu cred ca pot fi considerati o natiune la cat de eterogeni si de mari sunt.

10:13 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Depinde de metoda de stabilire a brandului... daca metoda e strict cantitativa, atunci, da, China Mobile este un brand. Si presupun ca daca exista si un criteriu "sa fie international" nu mai aparea in lista. Deci, tot nu ma mir:)

11:21 a.m.  
Anonymous Pancu said...

Diferentele intre studiul interbrands si brandz sunt foarte mari..

86 mld vs 31 in cazul google.

http://www.interbrand.com/best_global_brands.aspx?year=2009&langid=1000

11:58 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home