sâmbătă, aprilie 26, 2008

Online: Revolutia Internet 2.0


Cand a aparut, in urma cu 8 ani, revista Biz a pus in centrul numarului de debut un story dedicat Internetul. Pe coperta aparea Mihai Batraneanu, fondatorul furnizorului de Internet PC Net si al portalului ROL.ro. Titlul acelui numar era Revolutia Internet.

Saptamana trecuta, Biz a lansat din nou un numar despre Internet, iar pe coperta apare iar Mihai Batraneanu, dar de data aceasta insotit de Florin Grozea si Iulia Toma, cel mai tanar blogger din Romania. Titlul este acum Revolutia Internet 2.0.

Articolul principal din acest recent numar il puteti citi mai sus. Incearca sa aduca in prim plan fenomenul web 2.0 local, punctand cateva initiative, dar ofera si o scurta istorie a primelor proiecte de succes de la noi. Vorbeste si de banii din noul Internet de la noi. Asa am aflat ca Florin estimeaza eOK.ro la 400.000 euro in acest moment, ca Vladimir cauta 300.000 de euro pentru UberVU si ca la Constanta, site-ul de socializare pentru iubitorii de masini, CityCars.ro, a vandut jumatate din afacere pentru 12.000 euro.

Materialul din Biz apare si la 15 ani de la aparitia domeniilor .ro

Am folosit pentru inserarea articolului in acest post facilitatile oferite de Issuu.com, cel mai tare site web 2.0 descoperit de mine in ultima vreme. Este exact ce iti trebuie pentru a-ti lansa propria revista digitala.

Etichete:

3 Comments:

Blogger Andrei said...

Imi place mult numarul asta din Biz. :) L-am citit din scoarta in scoarta dintr-o data!

12:44 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Am vrut sa te intreb ce scanner ai folosit si ce setari ai facut la scanare , inainte de a publica pe issuu.com?

6:14 p.m.  
Blogger Cristian said...

daniel,

nu am scanat. am avut pdf-ul original de la revista.

12:47 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home