vineri, aprilie 18, 2008

Tools: Facem un font astazi?

Imi place sa colectionez fonturi, iar la un moment dat chiar ma gandeam sa invat sa le fac singur. Acum am aflat de FontStruct, o aplicatie online ce iti permite sa creezi fonturi online, pe care apoi le poti descarca in format TrueType. Nu cred ca voi reusi sa scot ceva genial, caci nu poti face chiar orice, dar macar imi fac damblaua.

UPDATE: Celor pasionati de fonturi le recomand un "font quiz" in care sa isi incerce cunostintele.

VIA: RADU CEUCA

p r o m o
BLOGGING FOR COMPANIES | SEMINAR DE COMUNICARE PE BLOGURI
CRISIS MANAGEMENT | SEMINAR DESPRE GESTIONAREA SITUATIILOR DE CRIZA
BLOG MARKETING SURVEY | SONDAJ DESPRE PR SI RECLAMA PE BLOGURI

Etichete:

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Ai ceva timp... si chef de treaba. Ca timp as avea si eu...
Poate o sa fac si eu unul, daca am intrebari te caut ;)

11:34 a.m.  
Blogger admin said...

O unealta foarte buna pentru creat fonturi de la zero sau pentru modificat cele create deja este Fontographer de la Macromedia ;)

1:58 p.m.  
Blogger dan iavorszky said...

o alta scula inetersanta este:
http://www.myfonts.com/WhatTheFont

Poti identifica ce font este folosit pentru scriitura chiar si din jpeg. plus un forum pentru "special-special" fonts:
http://www.myfonts.com/WhatTheFont/forum/

9:49 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home