sâmbătă, mai 10, 2008

Advertising: Stejar pe banda rulanta



Mi s-a cerut parerea despre clipul de mai sus... Nu stiu ce sa spun! E facut pentru net sau se da si pe TV? Nu imi dau seama daca vorbim de o campanie adevarata sau de una creata in jurul Zilei Barbatului. Mai mult, e al treilea clip pe care il vad in ultimele doua saptamani. Nu e cam mult?

p r o m o
Noi evenimente Evensys: Retail Innovation Conference; Toolbox | Non-TV Advertising; Idea Forum; Search Engine Marketing Seminar

Etichete:

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

Mie asta incepe sa-mi semene mai mult a campanie pentru bloggeri decat pentru publicul tinta Stejar. :D

8:15 p.m.  
Anonymous Anonim said...

bai frate cat de tare e faza cu mi se falfaie =)) deci rad de ma prapadesc e tare reclama...

12:36 p.m.  
Blogger Ahilosu said...

mi-aduce aminte de reclamele pe care si le schimbau pepsi si coca-cola acum vreo 20 de ani.

10:49 p.m.  
Anonymous Anonim said...

vreau sa vad pana unde merge si Bergenbieru' ;) nu stiu de ce-mi aduce aminte de reclama la rom...probabil de la "falfaie"

12:23 p.m.  
Anonymous Anonim said...

pe bune ca nu imi plac reclamele in acest gen. poate au facut chestia asta doar ca sa se faca buzz gratuit despre bere (adica au reusit - ca mai toti discuta despre asta).

1:53 p.m.  
Anonymous Anonim said...

De esenta tare si se tine pe pozitie...campania atrage atentia tinerilor care apreciaza grafica.

11:36 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home