duminică, mai 18, 2008

Events: Concertul Kylie Minogue

Despre concertul Kylie Minogue de aseara am citit pana acum doar postul lui Florin. Mda, el a vazut altfel show-ul desi era la mai putin de un metru de mine.

Mie mi-a placut, desi nu m-a tinut focusat tot timpul, asta din cauza unor piese pe care le-as aprecia mai mult pe CD sau chiar deloc (probabil de pe ultimul album pe care nu am apucat sa il ascult) si pentru ca nu am gustat foarte mult fundalul vizual care fie era prea auster - kitschos, fie era cam gay. Oricum background-ul cu leduri face toti banii in orice show.

Mi-ar fi placut sa aud mai multe piese cunoscute si poate mai mult live. Cel mai mult mi-au placut "Slow", "Two Hearts" si "Kids".

Cred ca un concert bun e cel care te surprinde si nu e previzibil, iar Kylie a reusit asta. Cel putin cu mine.

FOTO VIA ZOSO

Etichete:

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

Florin cred ca a avut un ochi mult prea critic ;)

Oricum, ideea e ca si mie spectacolul mi s-a parut deosebit, desi conceptul a fost diferit fata de ce a pregatit pentru arenele vestice... probabil ca limitarile stadionului nostru s-au simtit....

8:29 a.m.  
Anonymous Anonim said...

a fost 100% live, asa ca lasati-o p-asta ca nu tine

9:46 a.m.  
Anonymous Anonim said...

vocea ei a fost LIVE tot timpul, band-ul a mai mimat din cand in cand. eram in fata asa ca am vazut tot. nu a fost playback.

9:52 a.m.  
Anonymous Anonim said...

"Sa imi explice si mie cineva care e smecheria cu jetoanele Raiffeisen de la concertul lui Kylie!"

Haide ca iti povestesc eu, cu garantia ca nu indrug prostii(nu ma crezi, ghinion :) ).

In afara(ca asa se spune),la majoritatea festivalurilor si concertelor, se recurge la acest sistem de token-uri (jetoane/fise/etc) pentru a usura munca celor care vand bere/mici/sucuri/inghetata.Astfel, acolo totul merge ca pe roate.Dai plasticu, iei berea si pleci.Nu rest de dat/luat,nu pune ala mana pe banii soiosi si apoi pune mana pe micul tau si ti-l pune in tava etc. Cel mai important beneficiu e ca angajatii de acolo (pustani si pustoaice,sezonieri,fara foarte mare angajament si raspundere) nu isi pot palma banii incasati (am aflat si eu cu "surprindere" ca se practica asta si ca sunt pierderi importante) si sunt mai usor de supravegheat.
Bun.Emagic aveau nevoie de cineva de incredere care sa asigure distributia de token-uri, sau mai bine zis schimbul cash-token, si au apelat la o banca...Raiffeisen.
Astfel anul trecut,la Bestival a functionat acest sistem si a functionat chiar bine (fara cozi,fara reclamatii,injurii,etc).
Anul acesta,token-urile au fost introduse in premiera cred si pentru un concert de o seara(nu festival de 3 zile unde lucrurile stau altfel).
Sistemul de fise,nu apartine Raiffeisen ci unei alte firme specializate. Raiffeisen castiga doar la capitolul imagine prin prezenta in cadrul acestor evenimente. Este un schimb de servicii daca vrei.
Sunt mai clare lucrurile acum?

4:23 p.m.  
Blogger Cristian said...

@ anonim 1
nu stiu ce sa iti spun despre vocea ei live. nu sunt atat de bun la a recunoaste live-ul mixat cu cd-ul. stiu insa ca se practica.

ma refeream la live-ul trupei. se aude altfel decat instrumentatia de pe cd.

@ anonim 2
lamurit, dar cred ca imi puteai impartasi informatiile si cu numele real, doar nu imi dadeai secrete de stat, nu?

10:40 p.m.  
Anonymous Anonim said...

corect, nu sunt secrete de stat, insa numele meu chiar nu are importanta. Poti sa imi spui Danut :)
Am trecut intamplator pe aici (nici nu am blog/user/identitate), am vazut nelamurirea ta si am vrut sa iti explic, sa nu las loc unor alte interpretari ale prezentei Raiffeisen acolo.
By the way, o sa tot vedeti Raiffeisen toata vara pe la distractii :))

11:07 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home