sâmbătă, mai 10, 2008

Events: Povestea Web-Club



Ce am facut? Am organizat prima intalnire a unui club dedicat in principal jucatorilor din online. Evenimentul a inceput cu o scurta sesiune de networking in doua din camerele locatiei noastre. Sa zicem ca unii au preferat o atmosfera gen pub, altii au ales ceva "mai lounge". A urmat partea de prezentari, practic, eu am prezentat clubul, dupa care am vrut sa facem un demo cu ce vom avea in club. Asa ca l-am invitat pe Vladimir Oane sa vorbeasca despre experienta sa de la Amsterdam si sa prezinte UberVU. La final, Calin Fusu si Emi Gal si-au anuntat colaborarea pe proiectul Vertimo, despre care am amintit deja. De fapt, nu aici a fost finalul. Ci acolo unde a inceput seara. S-a stat 3 ore +, ultimii plecand dupa mine. Se pare ca Bobby Voicoo a stins lumina.

Unde ne-am intalnit? Cred ca am avut cea mai buna locatie pentru un club de genul acesta. Club Colocvio (Nicolae Caramfil 27) a fost o surpriza foarte placuta. Am intrat in lounge unde primii veniti au socializat o vreme, dupa care ne-am mutat in barul de la subsol. Am urcat apoi la etajul I al clubului, in sala special conceputa pentru prezentari.

Cine ne-a sustinut? Am testat ideea la inceputul lunii aprilie cu o serie de lideri de opinie si jucatori cu vechime in Internetul romanesc. Chiar daca parea in orice context o idee buna, clubul putea esua fara suportul oamenilor din industrie. Demararea efectiva a clubului insa a fost sustinuta de Bogdan Musat si echipa Microsoft Romania. Organizarea in sine a evenimentului a fost asigurata de Eventive. Multumesc tuturor pentru sprijin si idei.

Cine a fost acolo? Au fost prezente 65 de persoane din cele 80 de confirmari avute. Numele unor participanti au aparut deja pe unele bloguri, altii au amintit de participarea lor pe blogurile personale. Am invitat publisheri si brokeri din online, antreprenori sau new media managers din agentii, ziaristi si oameni din companii tech.

Cum a aparut ideea? Evident, nu e o idee noua. Nu neaparat in forma aceasta. Stiu de o organizatie / un club gandit inainte sa ma intorc eu pe Internet. Cred ca urma sa fie condusa de Orlando, avea un statut... A aparut IAB intre timp. Am aflat despre ea / el cand am vrut sa initiez eu o serie de intalniri. Am lansat insa Netoo. Apoi a fost Vlad Stan cu E-vanghelist, un concept care se apropia foarte mult de Web-Club. Astazi exista si RoTweetMeet si OpenCoffee.

De ce ne intalnim? Am lansat acest club ca o urmare a multor evenimente pe new media in care am fost implicat. Am observat ca multi dintre cei ce se intalneau la acele evenimente legau prietenii si colaborari dupa aceea. Mai mult, am fost abordat in ultimii doi ani de cateva companii din strainatate interesate de mediul online de la noi, pentru a le oferi informatii despre piata. M-am gandit ca toate aceste situatii se pot intampla in tr-un cadru organizat. Nu in ultimul rand, vom cauta sa punem fata in fata nu doar oamenii din industrie, ci si alte parti implicate in cresterea Internetului in Romania.

Ce va urma? A doua editie va fi in iunie, tot in prima parte. Stiu ca sunt mai multe meciuri importante atunci pentru Romania si ne-am gandit ca ar fi interesant sa combinam networking-ul cu watching-ul, ca sa spun asa. Avem insa cateva propuneri deja pentru noua editie, deci vom considera serios partea de content. In plus, vom cauta sa avem un invitat international.

Cine a mai scris despre Web-Club? Orlando, Sergiu Biris, Florin Grozea, Radu, Victor Kapra, Emi, Noro, Ciprian Stavar, iar Zoso ne-a facut poze.

Clipul de mai sus capteaza putin din atmosfera de la Web-Club. Alte foto gasiti aici.

Etichete: , , ,

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Felicitari. La urmatoarea editie nu o sa lipsesc

12:37 p.m.  
Anonymous Anonim said...

As veni si eu la urmatorul eveniment

8:40 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Bun eveniment! Felicitari!

11:32 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home