miercuri, mai 28, 2008

Fun: Conversi de blogger

A mai observat cineva ca din ce in ce mai multi tineri (si nu numai) poarta conversi? Ma rog, nu toti poarta brandul original, ci si inspiratii, dar mie mi se pare ca e o moda vara asta.

Am intalnit zilele trecute un sef de agentie de publicitate purtand ceva asemanator. Si nici macar nu e vineri. La RoBlogFest iar am vazut mai multi purtatori.

In poza de mai sus sunt conversii mei actuali. I-am luat din Singapore anul trecut. I-am pus pe Flickr si am creat un grup numit Conversi de blogger. Daca si tie iti place brandul, adauga poza cu ai tai in grup. Sa vedem ce iese!

Initiativa nu are nicio legatura cu campania brandului desfasurata in acest moment.

PROMO: IDEA FORUM | EVENIMENTUL NOILOR IDEI IN MARKETING

Etichete: ,

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

li se mai spuneau si tenesi de dragasani :)

11:40 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Domnul Mihai Voiculescu mi-a luat-o inainte. Asta vroiam sa spun si eu.

Plus ca acest tip de incaltare impute piciorul si afecteaza circulatia energetica, din cauza talpii de cauciuc.

Niste mizerii.

9:38 a.m.  
Blogger Unknown said...

Pot sa confirm - nu sunt "conversi" sunt niste banali tenesi . Probabil nu de Dragasani ci de Dra Ga Chan.

Erau foarte ieftini si erau incaltamintea universala in zonele rurale si nu numai. (spun asta fara desconsiderare)
Si uite asa au ajuns bietii copii de tarani niste "trend setteri"...

3:21 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Am prestat!

3:39 p.m.  
Blogger Anonymous said...

Bunica-mea purta conversi in 1990, imediat dupa revolutie. Mergea cu ei la sapa.

12:51 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home