luni, mai 26, 2008

Life: Mergem la vot?

Desi nu am urmarit indeaproape ce si cum se intampla, cred ca asistam la cea mai slaba campanie electorala de pana acum. Am prins cate ceva la televizor si am vazut mai multe pe afise si in outdoor. Unele campanii sunt lispite de coerenta in comunicare si amesteca mesaje de tot felul, in timp ce altele nu au forta sa explice ideea avuta si in consecinta lumea nu le asimileaza demersul.

In acest moment inca ma gandesc daca sa merg la vot sau nu.

Problema mea este ca nu vreau sa votez un partid, nu vreau sa votez cea mai frumoasa campanie electorala si nici ce vrea majoritatea. De aceea ma intreb de ce as vota daca nu am incredere in niciun candidat. Si ce rost ar avea sa votez cand sondajele ne arata o ierarhie care mie mi se pare ilogica la un punct.

Cineva imi sugera sa votez cu cel pe care il vad cel mai des, altcineva imi spunea sa consult CV-urile.Am primit sugestia de a-l vota pe cel mai simpatic. E adevarat ca unii au niste nume "simpatice", nu-i asa?

N-am hotarat inca ce fac cu votul, am decis insa sa sustin campania Hai la vot si sa va recomand un post de la care am primit o leapsa cu care nu stiu ce sa fac.

Etichete:

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

nu votez ca n-am cum sa ajung acasa :) si nu merita efortul sa fac 350 km dus si inca 350km intors ca sa votez! asa ca... la anu si peste 4 ani :)

9:56 p.m.  
Blogger BĂNĂŢEANU said...

normal ca mergem

11:38 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Sigur ca mergem la vot: In 1776, cu un singur vot diferenta, limba oficiala în America a devenit engleza în loc de germana.

1:15 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Merg la vot, doar nu voi lasa pe alcineva sa decida pentru mine. Avem de ales din cei pe care nu i-am alege niciodata, pe cel care e mai putin corupt. Putem oricand sa alegem prin eliminare:))

11:15 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Dezbatind aceleasi dileme cu niste prieteni, am ajuns la concluzia ca filtrul ar arata asa: candidatul care se apropie cel mai mult de cel dorit (chiar daca cel dorit nu exista, sau exista dar nu candideaza), programul care atinge cele mai multe teme care te preocupa si care propune un mod de rezolvare acceptabil pentru tine si, nu in ultimul rind, instinctul care iti spune ca unul sau altul din participanti are vointa, posibilitatea, sprijinul (inclusiv de partid) sau seriozitatea de a face cit mai multe din cele promise. E ca si cum ai face intersectia tuturor acestor "multimi"... chiar daca nu ai o preferinta clara, macar dai un vot pragmatic... ca sa nu stai totusi pe bara si sa accepti ca au ales altii un primar/consiliu pentru 4 ani.

2:59 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home