vineri, mai 16, 2008

Mobile: Asul din maneca Vodafone

Desi nu aduce in Romania iPhone, Vodafone are un as in maneca. Se numeste Thunder (nume de cod) si e fabricat de BlackBerry.

Primul telefon cu touchscreen de la BlackBerry urmeaza sa fie lansat in trimestrul trei si face obiectul unui deal exclusiv cu Verizon si Vodafone. Nu se stie cum va arata in final telefonul, insa ma astept la ceva bun. Bold e chiar super-OK.

VIA: BOYGENIUS

p r o m o
Noi evenimente Evensys: Retail Innovation Conference; Toolbox | Non-TV Advertising; Idea Forum; Search Engine Marketing Seminar

Etichete: , ,

4 Comments:

Blogger Mihai said...

hehehe..concurenta e in floare..nu e rau dar ar fi mai indicate niste reduceri de pret.Am abordat de curand subiectul iPhone pe filiera Orange si chiar ma intrebam ce raspuns va da Vodafone.Se pare ca l-am gasit:)
Btw this is nice.

4:54 p.m.  
Anonymous Anonim said...

iPhone este un telefon foarte scump. Blackberry la fel. Lupta adevarata se da intre telefoanele ieftine si sofisticate. Pe locul doi vin serviciile si tarifele oferite.

5:50 a.m.  
Blogger Mihnea said...

Chiar te-ar tenta un BlackBerry cu touchscreen in loc de o clasica tastatura QWERTY?

Mi se pare doar o tentativa de a tine pasul cu standardul asta impus de Apple. Asa am vazut pana acum LG Prada, Samsung Armani, cate ceva de la Nokia, SE Experia, etc.

Eu ma voi opri la Bold...

8:29 p.m.  
Blogger Cosmin said...

Piata se imparte in doua, usor, usor, iPhone si BlackBerry... din cate vad eu, iata o noutate pentru BBerry care renunta l vestita si apreciata tastatura pentru un touchscreen care nu se stie cum va functiona...
Sper ca ei sa fie deajuns de pretentiosi ca se ne impresioneze.
Insa de la Apple ne asteptam la cu totul si cu totul altceva.
Se va face o demarcare clara in piata? Utilizatori business de BBerry si asa zisi "noi ceilalti" utilizatori de iPhone?
Eu cred ca daca BBerry va incepe productia de touchscreen-uri atunci vom asista la o incalceala in piata de smartphon-uri din care cred ca vor castiga ceilalti participanti.
Oricum asteptam, noile performante ar trebui sa apara si la noi chiar daca, uitandu-ne dincolo de ocean, vedem altceva...

4:04 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home