vineri, iunie 27, 2008

Events: Le-am terminat!



Ieri am avut ultimul eveniment din primul sezon al acestui an. Urmeaza o pauza de doua luni si un pic, timp in care planificam agenda pentru toamna. De fapt, lucram deja la mai multe evenimente noi, dintre care doua imi plac in mod deosebit:
  • Webstock & Web 2.0 Awards - o tabara de o zi, un eveniment foarte informal despre social media si web 2.0. Practic, in timpul zilei vom avea mai multe workshop-uri, iar seara vom premia cele mai interesante site-uri web 2.0. Deja avem in pregatire mai multe idei de continut si promovare pentru acest eveniment, la care lucram cu echipele de la Invita.ro, MotorPlay si Radio Lynx. Asteptam fireste si alte propuneri.
  • Mobile Marketing Conference - Daca cu Digital Marketing Forum am deschis zona evenimentelor de new media, cu MMC punctam prima conferinta focusata pe marketingul mobil. Si aici am stabilit deja cateva contacte cu furnizori de solutii de gen si mizam si pe o participare externa.
Pe blog voi anunta in perioada urmatoare toate noutatile legate de aceste evenimente noi si despre altele aflate in curs de finalizare. Cei care au fost la NetCamp anul trecut sau si-au dorit si nu au putut ajunge pot sa isi treaca de acum in agenda ca la inceput de decembrie ne vedem la editia a doua.

Etichete: , , ,