miercuri, iunie 11, 2008

Ideas: Aplicatii mioritice pentru iPhone

Au trecut doua zile de la anuntarea iPhone 3G si vad ca lumea e inca entuziasmata si vorbeste despre asta. TechCrunch are un post interesant despre succesul lui Jobs.

Dar lucrurile legate de acest nou icon nu se intampla numai "la ei". La noi, MB Dragan a anuntat astazi lansarea aplicatiei pentru iPhone bazata pe Yahoo! Maps.

Si nu e singura jucarie de acest gen. Prietenii de pe Twitter mi-au spus de iBook si Frenzic, dar cum nu mai am iPhone, nu am cum sa le testez.

Etichete: , ,

6 Comments:

Blogger Tom said...

o alta perspectiva la aplicatiile iPhone

http://www.brighthand.com/default.asp?newsID=14066

2:28 a.m.  
Blogger K.ro said...

e nebunie cu iphone urile .Un tovaras si-a luat cu cateva zile sa apara stirea si a dat 11 mil pe el de 4 giga , acum ii pare rau

3:04 p.m.  
Blogger Alexander said...

e nebunie cu orie e de la apple

4:10 p.m.  
Blogger Tom said...

si inca un articol despre data encryption pe iPhone

http://www.brighthand.com/default.asp?newsID=14100

11:34 a.m.  
Blogger gottys4ever said...

Uite ceva dragut http://www.youtube.com/watch?v=NZyYjQHcXEU

3:11 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Draga Cristian, numele meu este Amy si iti amintesc ca nu am mai comunicat, de foarte multi ani.
Dupa intalnirea noastra de la evenimentul Biz, in sala Teatrului National, am mai comunicat on-line de 2 ori si apoi de inca 2 ori, telefonic, in cadrul acestei publicatii.
Dupa care, incercarile mele de a imi imbunatati comunicarea cu persoana care mi-a oferit ajutor, la premiile Biz(evenimentul 'oilor'), a fost sortita esecului.
In cazul in care evenimentele profesionale si personale,ale dumneavoastra,ma lasa cu rasuflarea taiata, incerc sa iti propun un parteneriat, in afacerea mea on-line.
Astfel, te rog sa intri pe siteul companiei mele conglomerate(si virtuale), unde gasesti cu usurinta detalii despre un posibil parteneriat(sectiunea "investors", in English.
In cazul in care te-ar putea interesa propunerile mele personalizate, m-ar bucura daca m-ai contacta telefonic, pentru o discutie safe, without spam(contrary to the e-mail communications).
In incheiere, te rog sa ma scuzi daca sinceritatea sentimentelor mele durabile nu imi permite sa folosesc apelativele de politete,
Iti doresc o zi foarte buna si imi doresc sa devenim parteneri profesionali, in adevaratul sens al cuvantului, cat mai curand.
Cu prietenie, Amy (www.Amycommunications.wordpress.com)

6:37 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home