miercuri, iunie 11, 2008

Media: Mediafax se lanseaza in Cehia

Mediafax se lansează, miercuri, 11 iunie, pe piaţa media din Cehia, unde funcţionează ca singura agenţie de presă privată care transmite informaţii în timp real din toate domeniile.

Agenţia furnizează fluxuri de ştiri şi fotografie despre toate evenimentele importante ale zilei. Informaţia în format text şi foto este transmisă în timp real, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, prin intermediul site-urilor www.mediafaxbiz.cz, respectiv www.mediafaxfoto.cz. Instituţiile de presă au astfel la dispoziţie în jur de 300 de ştiri pe zi, din domeniile: politică, economie, sport, fapt divers, cultură, evenimente din Republica Cehă şi din străinătate.

Mi se pare foarte tare ce face Mediafax. Si mai tare mi se pare ca sunt singura agentie privata intr-o tara mult mai dezvoltata ca a noastra.

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Singura agenţie de presă privată, sau singura agenţie de presă privată care transmite informaţii în timp real din toate domeniile? :)

10:30 p.m.  
Blogger gottys4ever said...

Da..am auzit si eu de curand la stiri.Se desteapta romanii dupa atatia ani in care am cantat imnu fara sa il ascultam

3:08 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home