vineri, iulie 04, 2008

Advertising: Axe spala barbati in public

In opinia mea, Axe este unul dintre cele mai creative branduri in acest moment. O arata premiile castigate in diverse festivaluri, campaniile inovative realizate peste tot in lume si felul in care a stiut sa integreze Internetul in comunicare. Nu imi vin in minte acum alt brand care sa fi avut atatea initiative online ca Axe.

Si la noi au fost cateva initiative ale brandului care au iesit din banalul publicitar. Pimp My Bedroom si Axe Villa / Travel 69 sunt doua exemple relativ recente.

Astazi Axe lanseaza prima "Spalatorie de Barbati din Romania" odata cu o noua gama Axe Shower Gel. "Spalatoria" e amenajata intr-un truck Mercedes, care se va plimba pe la toate evenimentele majore ale acestei veri. Cine merge la B'estfest va avea ocazia sa vada spalatoria in actiune.

Ar fi fost poate interesant si un website pentru toata campania. Mai multe imagini aici.

p r o m o
BUSINESS CONSULTING SURVEY: Completeaza sondajul pentru antreprenori!

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Am văzut campania în acţiune la B'estfest. Sincer, mi s-a părut de mare prost-gust, mai ales că spălătoriţele acostau trecătorii şi trăgeau de ei la modul cel mai românesc cu posibil - "hai, băiatu', de ce nu vrei?"... "Lasă-mă, fă, ce ai, nu-nţelegi că nu mă interesează?", "Da' de ce? Hai, mă!"... În atmosfera de festival occidental, rulota-spălătorie Axe era singurul element balcanic, mai ales când vine vorba de muzică - de un prost-gust total nelalocul lui, daţi fiind artiştii invitaţi.
Or fi cei de la Axe creativi, dar totuşi, un pic de adaptare la context nu le-ar strica.

3:05 p.m.  
Blogger Cristian said...

din ce am inteles, au fost spalati vreo 500 de oameni. nu cred ca toti nu au vrut sa fie acolo.

mie imi place ideea, pacat ca noi ne-am pierdut din spiritul ludic.

4:33 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home