joi, iulie 31, 2008

Life: Am primit

Cand am fost la Londra la lansarea LG Secret mi-am lasat - cum e practica - cartea de vizita. In urma cu doua saptamani am fost anuntat ca am primit telefonul. Abia ieri am reusit sa il iau.

Daca nu as fi dependent de BlackBerry si genul cu un singur telefon, un singur card etc., cu siguranta l-as folosi zi de zi. Asa il voi folosi in vacanta mai ales pentru camera de 5 MP si jocurile bazate pe motion sensors. Ieri chiar am jucat darts intr-o intalnire.

Astazi mi-a sosit prima comanda de pe Amazon, cea din UK cu DVD-uri. Mai astept niste carti din US. Am avut si o surpriza. Am primit acelasi DVD de doua ori. Primul gand a fost sa caut pe site posibilitatea de retur. Am observat insa in comanda ca eu trecusem 2 bucati. Din neatentie. Asa ca daca vrea cineva un DVD cu All Blacks, am eu unul in plus.

Etichete: , , , ,

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

ma bag io la dvdul cu allblacks
nu de alta dar tocmai ce mi-am achizitionat un echipament complet al stejarilor nostri si am dac comanda pentru unul al englezilor
asa ca hai sa imi fac antgrenamentul si cu allblacks :D
sa imi zici doar cum procedam
mai usor ar fi pe office at pmgconsulting.ro
merci

1:55 p.m.  
Anonymous Anonim said...

bah, I would have liked it. Prea tarziu. Mi l-oi lua eu cand ma intorc :)

3:36 p.m.  
Anonymous Anonim said...

De ceva timp am pus ochii pe LG Secret. Si jocurile cu motion sensors au facut diferenta. :) Copilaresc poate...dar de indata ce schimb fidelul meu Nokia 6230 modelul asta va urma.

12:19 a.m.  
Blogger addflo said...

Ma chinui de 2 zile sa imi iau cateva carti din SUA de la Amazon.com. Imi tot spune ca e o problema cu optiunea de plata. Am verificat si rasverificat datele pe care le-am bagat si n-am gresit nimic. E un card Visa de la BRD.. any ideas why it doesn't work?
Stiu ca nu e forum de discutie, dar daca m-ai putea ajuta as fi recunoscator.

12:51 p.m.  
Blogger Cristian said...

@addflo

intreaba la BRD daca cu cardurile VISA se poate plati online. Eu in urma cu un an am avut surprizxa asta: http://tinyurl.com/5jfwpq

2:23 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Am citit prea tarziu, vad ca mai sunt doritori.. Dar daca prin cine stie ce intamplare cei dinaintea mea nu mai vor dvd-ul cu allblacks, eu as fi foaarrte incantata. bianca punct vlaston at gmail punct com.

4:36 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home