vineri, iulie 25, 2008

Online: O rezolvare a problemei

Au fost putine site-urile de publicatii sau de informatii online care mi-au placut. Ma refer la design si la structura informatiei. Cele mai multe sufera destul de mult la aceste capitole.

Cel mai nou site de media aparut este gspTV.ro. Nu imi displace, dar nici nu imi place. Cel putin la partea de design cred ca ar fi putut lucra un pic mai mult.

Ce imi place insa este acceptarea lor onesta ca exista sau ca ar putea fi ceva probleme cu site-ul lor. Asta mi-o arata formularul de nemultumiri pus la dispozitia utilizatorilor.

Desi e o resemnare din partea lor, macar cauta o cale de imbunatatire. Poate ar trebui ca toate site-urile nou (re)lansate sa aiba o pagina numita nemultumire. Si chiar scoasa bine de tot in fata, ca pe gspTV.

Etichete:

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

La prima vedere, structura e simplă, navigarea e intuitivă, dar designul e cam retro. Dar nu în sensul bun, ci în sensul 2002.

Partea bună e că se încarcă mai bine decât gsp.ro si consumă mai puţine resurse.

12:33 p.m.  
Anonymous Anonim said...

M-am uitat si eu pe site-ul gsptv, pare banal, nimic spectaculos.

1:48 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Durere... m-am oprit dupa ce am vazut bara de sus. Icoane de stock free din seturi diferite. Inteleg ca nu au artist, dar sa nu dai $100 pt un set de icoane?

2:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Forma e pe planul doi.

Important este conţinutul!

4:56 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home