vineri, august 29, 2008

Advertsing: Vodafone mixeaza hip-hop


Mi-a placut seria de spoturi "Fa-ti prieteni noi cu cartela Vodafone", asa ca va vi-l prezint pe cel mai nou. De fapt, motivul postarii clipului tine de o observatie de-a mea.

In ultima vreme, cred ca de un an si ceva, tot mai multe reclame TV sunt lansate mai intai online, fie pe site-uri specializate in advertising, fie pe bloguri, fie pe YouTube. De exemplu, spotul de mai sus va intra "on air" diseara.

Pe vremuri (inainte sa apara blogurile si YouTube), spoturile circulau pe e-mail si era de neconceput sa difuzezi ceva inainte de premiera la TV. Unele chiar "scapau" fara aprobare.

Tactica de PR sau raportarea la social media? Una din doua sau probabil amandoua.

Daca cineva se intreaba cine e creaţa din clip, va spun eu: violonista hip-hop Miri Ben Ari.

UPDATE: De fapt, fenomenul trece dincolo de spoturile video. Deja multe noutati se anunta pe bloguri mai intai, cel mai recent exemplu e dat de rezultatele din Media Fact Book care au aparut mai intai pe blogul lui Catalin Tolontan.

Etichete: , , ,

1 Comments:

Blogger joju said...

Posterul este "outstanding", focalizarea se face pe chipul lui pe care se citeste admiratia si dorinta, chipul ei este estumpat

materialul video este deaemeni super-grozav

ce mai, este o campanie publicitara la superlativ

au suspendat clipul de pe youtube :((

9:54 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home