vineri, august 15, 2008

Blogs: Berea se consuma si pe blog

Am spus de mai multe ori ca viitorul blogosferei sta in blogurile specializate. Viitorul asta nu e atat de aproape pentru noi, caci avem inca prea putine jurnale concentrate in jurul unui domeniu.

Un blog specializat descoperit recent este Pauza de bere, dedicat evident acestei bauturi. Blogul propune un mix destul de pestrit de continut, cu informatii interesante in multe cazuri.

Cred insa ca ar merita un design mai avansat si o categorisire mai buna (cu RSS pe categorii).

Etichete:

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Multumesc de sfaturi. Sigur voi tine cont de ele.
Pentru RSS pe categorii m-am gandit si eu, insa am unele categorii la care le mai schimb denumirea. Am pus insa un RSS FeedBurner
Despre design: chiar astept sugestii mai in detaliu si de la cititorii blogului tau

to bere continued...

5:45 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu am dat mai demult peste un blog dedicat in intregime greselilor de spelling din diversele anuturi publicitare (in engleza, ce-i drept). Asta da specializare. :P

7:59 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home