luni, august 25, 2008

Gadget: Telefon cu camera de 8 MP

Fiecare producator (mai putin Nokia, daca nu gresesc) are in acest moment pe piata sau in curs de lansare un iPhone killer.

Zilele trecute, vazand ca Samsung si HTC ieseau in fata in pre-ziua lansarii iPhone la noi, cu cateva noutati, i-am intrebat pe cei de la LG ce planuri au. Nu am scos nimic suculent atunci. Am descoperit astazi ca in ziua in care iPhone s-a lansat simultan in 22 de tari noi, LG a anuntat primul telefon cu camera de 8 MP, KC910, ca viitor urmas pentru modelul Viewty.

LG iese la atac deci cu un nou model cu touch screen si cu cel mai subtire telefon cu camera de 8MP de pe piata. Stie cineva daca mai exista unul cu aceeasi rezolutie?

LG a avut un an foarte bun in 2008. In US, a atins recent pozitia a doua pe piata terminalelor mobile, dupa Motorola si devansand Samsung. Mai mult, ataca pozitia detinuta de Motorola la nivel global. Important pentru cei ce urmaresc piata de touch screens e si faptul ca in trimestrul al doilea, LG a comercializat la nivel global 7 milioane de terminale de acest tip, fiind practic lider la vanzari pe segment.

8 MP! Mai am eu, un amator foto, nevoie de o camera?

[via Phone Arena]

Etichete: , , , , , ,

8 Comments:

Anonymous Anonim said...

numarul de megapixeli nu-ti garanteaza rezolutie buna. am vazut fotografii decente facute cu telefoane dar nu mi-as arunca aparatul foto la gunoi. banuiesc ca depinde de cat de mult iti pasa de calitatea fotografiilor, daca vrei sa le pui pe hartie sau sunt doar pentru web.

2:28 a.m.  
Anonymous Anonim said...

dap, mai e unul cu 8MP, chiar de la Samsung. Aici.

9:56 a.m.  
Anonymous Anonim said...

deja nu se mai arunca lumea la telefoane pentru camera de enspe mega pixeli si mp3 cu card foarte mare. se revine la o simpla functionalitate .. pentru care a fost creat mobilul .. si anume vorbirea. o baterie care tine mult si usor de navigat pe el. astea sunt criterii mult mai importante acum

10:14 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Megapixelii sunt un cîrlig de marketing, aşa cum e rata de contrast la televizoarele LCD şi cu plasmă. Ochiul uman nu sesizează diferenţele, nu suntem atît de dotaţi. Iar un profesionist nu va face poze cu un telefon.

10:24 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Da Cristian, vei avea nevoie de o camera foto dedicata. Camerele de pe telefon sunt foarte slabe ca si calitate, indiferent de nr. de MP.

Probabil telefonul asta cu 8MP nici nu se compara cu o camera foto entry-level la contrast, culori si mai ales la nivelul de zgomot din imagine.
E f. bine stiut faptul ca senzorul foto de pe telefoanele cu camera este minuscul si genereaza astfel un nivel de zgomot in imagine inacceptabil pt. multi, chiar si ziua cand e totusi destula lumina.

Pot spune insa ca Sony are cele mai bune camere de telefon, dar si Nokia are unele modele care scot poze acceptabile.

Insa orice scot Samsung sau LG pe segmentul asta nu se compara cu rezultatele unei camere foto dedicate. Samsung de ceva timp incearca si pe segmentul camerelor foto dedicate, dar pana acum nu au reusit mai nimic.

Daca nu ma insel, revista Stuff a mai scris articole despre telefoanele cu camera si vorbeau despre calitatea acestora, insa au fost mai tot timpul dezamagiti de rezultate, din ce-am retinut.

11:28 a.m.  
Blogger Cristian said...

Inteleg toate punctele de vedere... numai ca eu nu sunt pasionat de fotografie si arta si tehnica in domeniu.

Probabil aveti dreptate cand spuneti ca am nevoie si de o camera separata, insa sper ca in curand vom avea un all-in-one bun, care sa ne ofere o experienta completa.

11:36 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Înţeleg că nu te pasionează fotografia, însă lumea vrea să spună altceva: 8 MP într-un telefon mobil sunt bani aruncaţi la gunoi. Pentru că 8 MP e tot una cu 5 MP sau cu 3 MP. Adică insuficient de bun. Asta atâta timp cât milioanele de pixeli sunt înghesuite pe un senzor mai mic decât unghia de la degetul mic. Şi mai mare de atât nu au cum să-l facă. Pentru că în acest caz ar fi nevoie de un mobil mai gros şi lentile mai mari. Şi s-ar duce naibii toată ideea, nu?

1:42 p.m.  
Anonymous Anonim said...

toti cretini care nici macar nu au pus mana pe un telefon LG KC910 ,le apar simtul critic idiferent ca nici nu au dat un search pe google sa vada cum arata,eu am unul si am mai pus mana pe telefoane de 8mp dar asta mi s-a parut cel mai decosebit ca si claritate a imaginii

5:55 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home