joi, august 21, 2008

Gadgets: Noul meu telefon mobil

Am un nou telefon mobil. Inca unul, dupa ce in urma cu aproape o luna am inceput sa folosesc si un LG Secret. A fost un telefon de vacanta foarte bun. De ieri insa am intrat in posesia unui HTC Touch Diamond.

Nu am fost la lansarea HTC Diamond de la noi si am amanat de doua ori modelul de test oferit de agentia de PR a brandului. Deci pana acum am vazut telefonul doar in poze si pe Internet. Impresia avuta era de telefon dragut care stie sa faca multe si concureaza cu iPhone. Dar nu arata la fel de bine ca celebrul model Apple. Si nu imi placea capacul din spate, pe care il gaseam chiar kitschos.

Ei bine mi-am schimbat parerea despre el odata ce l-am avut in mana. Imi place ca e mai mic decat iPhone si mult mai usor, iar capacul bateriei - desi in continuare nu imi place - nu ma deranjeaza atat de mult.

Am pus pentru scurt timp cartela, sa-l testez intr-o convorbire. Cand am luat BlackBerry si s-a lansat iPhone, am auzit ca aceste modele au probleme cu "auzul". Ma rog, cat le-am folosit eu au fost OK. La fel e si Diamond, chiar mai bun cred. Dar am vorbit prea putin ca sa am un verdict final.

Mai multe nu va pot spune acum, ca suntem in faza in care ne cunoastem unul pe celalalt. Dar imi place incarcatorul. Un adaptor cu cablu USB la ambele capete. USB mare pentru intrarea in adaptor sau computer, USB mic pentru intrarea in telefon. Pacat ca USB-ul mic nu e cel standard.

Etichete: , , , ,

2 Comments:

Blogger Razvan Girmacea said...

Sa il stapanesti sanatos. Si eu am tot HTC Diamond, dar mi l-am luat chiar cand a aparut. Singura chestie care nu imi place e ca sa cojeste pe margini. Ia o husa repede.

Am facut un demo ce poti face cu HTC Diamond pe net: http://www.razvangirmacea.com/projects/fav-20/citeste-bloguri-htc-diamond-fav20

11:06 a.m.  
Blogger BĂNĂŢEANU said...

@Cristi-astept impresii dupa cateva zile de utilizare

6:30 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home