marți, august 19, 2008

Life: Cine vrea o bicla de la LowRiders?

De obicei nu particip la concursuri online. Nici la cele offline. Am vrut sa ma inscriu la concursul Muzeul GSM, dar mi-am dat seama ca cel mai vechi telefon nefunctional pe care il am este un iPhone. Din start nu aveam nicio sansa.

Un concurs in care as intra este cel lansat de Naturalist.ro, care ofera ca mare premiu o bicicleta de la LowRiders. Daca la Muzeul GSM trebuia sa trimit o poza cu cel mai vechi telefon, aici trebuie sa scriu un articol pe teme eco, ce va avea sansa de a fi publicat pe unul din site-urile dedicate protectiei mediului.

Etichete: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

Bai Cristian, da' n-ai tu 360 de euro sa-ti cumperi direct bicicleta?

Maine organizez si eu un conrcurs la care poti sa castigi un X5. Taxa de inscriere e 500.000 de euro. Primul care se inscrie e castigator!

Succese!

PS: In viena sunt peste 1000 bicicletele astea...

10:44 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Foarte mişto! Am văzut acum o săptămână un puşti pe care în loc să îl plimbe minunăţia afişată în post, o plimba el pe ea ... cu tramvaiul! Să ne pripim la concluzii?

Este un model care are, mai mult de amorul artei aşa, şi rezervor.

Sincer, câţi aşa zişi gangsteri ai vedea prin parcurile de pe la noi călărind biciclete d'astea? Preferă oricând Ursuleţul second hand sau orice altceva cu 4 roţi :)

Oricum, mulţam de pont-ul cu concursul.

O zi bună!

10:58 p.m.  
Blogger Cristian said...

@ adi

ideea a fost sa atrag atentia asupra concursului! daca ai tu o idee geniala de promovare, sunt curios sa o aflu. ;-)

12:45 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Am doua. Te las pe tine sa alegi:
1. http://tinyurl.com/56hsff
2. http://tinyurl.com/6cen5q

La care te bagi? :)

10:26 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home