joi, septembrie 11, 2008

Blogs: A inceput RoBloggers Survey 2008

Cand am lansat in 2006 RoBloggers Survey impreuna cu Carmen, ma gandeam ca asa ne vom cunoaste mai bine noi cei din blogosfera. Cumva ne cam stiam de la diverse intalniri. Anul trecut insa, cand blogging-ul a cunoscut un boom si deja se vorbea de existenta a cinci blogosfere. Acum suntem la startul unei noi editii a sondajului. Carmen l-a anuntat in aceasta dimineata.

Ramane de vazut ce vom descoperi peste doua saptamani. A crescut si mai mult blogosfera? Este 2008 cel mai bun an pentru blogging? Acestea sunt doar doua intrebari la care vom gasi un raspuns.

Daca anul trecut am trecut de 700 raspunsuri primite, ma gandesc ca acum putem trece de 1.000. Asa ca va invit sa va alaturati initiativei noastre. Chestionarul poate fi completat aici.

PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS

Etichete: , ,

5 Comments:

Blogger Someone said...

Cristi, felicitari si tie si lui Carmen. Am raspuns. Daca ati putea afisa si un banner de preluat cu un cod html, la fel ca anii trecuti, ar fi grozav. Adica nu stiu, o fi pe undeva, eu m-am uitat pe site-ul tău şi la chestionar şi n-am găsit. Să mai caut?

PS - Captcha e complet ilizibil, bre, o să încerc să postez comentariul de mai multe ori, sunt sigur

11:57 p.m.  
Blogger Someone said...

...a mers din prima :-)

11:58 p.m.  
Blogger Cristian said...

o sa avem maine niste badge-uri. mersi.

12:11 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cristi: la intrebarea "39. [*] Ce facilitati speciale are blogul/au blogurile dvs? (selectie multipla)" poate ar trebui sa existe si varianta "nici una" sau sa nu mai fie intrebare obligatorie

10:15 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Buna,

Multumim pentru sprijin.

Codul petnru inserarea logo-ului apare pe blogul meu, probabil il va scrie si Cristi.

Bogdan, la facilitati speciale apare selectia feedului partial / total - orice blog ar trebui sa aiba feed.

Numai bine,
Carmen

10:52 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home