marți, septembrie 23, 2008

Events: Am fost la Madonna!


Un concert nu ar trebui niciodata povestit, ar trebui vazut. Cu gandul asta am plecat de la concertul Madonna, de sambata de la Paris. Iar daca vreodata ai fredonat / dansat / ascultat de buna voie si nesilit de nimeni macar o piesa semnata Madonna, ar trebui sa mergi la un concert al ei. Macar pentru show daca nu si pentru muzica.

Eu am apreciat mai mult muzica. Am auzit pe Stade de France cel mai bun sunet de concert intalnit pana acum, insa cel mai mult si mai mult mi-a placut cum si-a reinventat piesele cunoscute, ceea ce m-a facut sa ma intreb: Oare urmatoarea cum va fi?

Sa ascult Borderline, Ray of Light sau Hung Up remixate in variante rock si La Isla Bonita pe acorduri de taraf tiganesc a fost chiar o surpriza. Cel mai mult m-a impresionat Like a Prayer.

Am auzit ca in weekend va canta la Viena. Merita sa faceti drumul pana acolo, iar daca va veni (sa speram) si la Bucuresti, va spun de acum ca ne vedem pe gazon. In fata.

PROMO: ADVERTISING 2.0 | SEARCH ENGINE MARKETING SEMINAR

Etichete: ,

11 Comments:

Anonymous Anonim said...

Ieri am crezut ca nu vei scrie nimic despre acest concert si ma cam intristasem... Azi insa ma bucur, chiar daca eu nu voi ajunge sa-l vad (desi as fi vrut), pentru ca ceea ce spui confirma faptul ca un concert Madonna e de vazut!
Poate intr-o zi voi vedea si eu ... :)

11:16 a.m.  
Anonymous Anonim said...

La Viena a cantat aseara. Mai sunt 2 concerte din care cel din Atena e "sold out". Detalii aici.

N-am fost la concert pentru ca n-am apucat sa-mi cumpar bilet, dar lumea pe care am vazuta parea in extaz :)

12:44 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ma faci sa te invidiez...
o zi minunata iti doresc

1:32 p.m.  
Anonymous Anonim said...

E tare Madonna :) Niciodata nu m-am gandit cum ar fi sa merg la un concert de-al ei. Am altele pe lista :) Dar nu cred ca nu m-as simti bine la ea.

1:48 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Sunt invidios, sincer :D Sper sa ajunga si in Romania candva :)

5:33 p.m.  
Anonymous Anonim said...

e tare madonna...ramane in top la varsta ei

10:12 p.m.  
Blogger Mihai said...

vai ce tare! Ma bucur ca ti-a placut la concert. Initial nu mi-a placut ce a facut cu Like a prayer, insa dupa ce am vazut filmat mai bine din concert all i can say is Wow :D

Ne vedem pe gazon. In fata. ;)

11:38 a.m.  
Blogger Sebastian Cochinescu said...

Uite și punctul de vedere al lui Huidu despre concertul Madonnei...
Eu pe cine să cred? :)

4:07 p.m.  
Blogger Cristian said...

@sebastian

fiecare cu parerea lui.

5:54 p.m.  
Anonymous Anonim said...

f fain. si mie mi-a placut extrem de mult si am fost foarte impresionat de versiunile mixate ale pieselor. am fost putin sceptic cand am ajuns acolo si am vazut ce mica e scena, comparata cu cea de la confessions, dar pana la urma s-a dovedit a fi f high-tech. ai fost si in a doua seara? mi s-a parut ca a cantat mai mult live si ca suna mai natural. borderline mi s-a parut cea mai slaba piesa. in rest, jos palaria. e cea mai tare si merita vazuta!

8:10 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Am fost la Frankfurt special pentru concert! Superb! Peste asteptari, si erau foarte mari, avand in vedere ca in 2006 am ratat concertul... madonna e wonder woman, e tot ce vrem noi si mai mult decat atat! Cu siguranta nu va veni in Romania, pentru ca nu sunt multi cei care sa-si permita un bilet, si nu o vad cantand cu stadionul gol, deci ne vedem peste 2 ani oriunde altundeva :)

4:56 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home