luni, septembrie 08, 2008

Events: Mobile Marketing Conference 2008

Ideea unui eveniment pe new media mi-a venit prima oara in 2006. Am reusit sa o pun in aplicare la inceputul lui 2007 odata cu lansarea Digital Marketing Forum. Si au urmat si alte intalniri dedicate Internetului.

Astazi am facut inca un pas. De data aceasta pe un nou teritoriu, cel al marketingului mobil. De fapt, astazi am anuntat evenimentul Mobile Marketing Conference, dupa stiinta mea o premiera pe piata noastra.

Multi ani, Internetul a fost tinut la colt din cauza penetrarii slabe si a necunoasterii domeniului de catre advertiseri si agentii. Situatia nu s-a schimbat radical, dar macar se fac eforturi in acest sens, cel putin din partea agentiilor si a clientilor mari.

In zona mobile, am putea spune ca lucrurile stau mult mai bine. Adica avem penetrare, nu stim insa mai nimic despre ce putem face in acest mediu (la promovare ma refer).

Ambitia mea pentru acest prim eveniment despre marketingul mobil este sa aduc cat mai multe idei, instrumente, oportunitati in fata oamenilor din industria telecom, dar mai ales in fata oamenilor din advertising si marketing.

Consider ca acum este momentul sa ne informam si sa ne facem incalzire, iar anul viitor sa crestem o noua piata de advertising si oportunitati pentru antreprenori si dezvoltatori.

Am pariat pe Digital Marketing Forum si am castigat. Am multe motive sa cred ca voi castiga si acest nou pariu.

DETALII EVENIMENT
Data: 16 octombrie 2008
Locatia: Hotel Howard Johnson Bucuresti
Structura: Eveniment de o zi ce include conferinte despre solutii de promovare in mediul mobil, noi aplicatii si forme de continut.
Organizator: Evensys
Sponsori: Nokia, HitMail
Detalii: www.mobileconference.ro

Etichete: , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Excelenta ideea! Felicitari!

7:27 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home