miercuri, septembrie 10, 2008

Life: Ti-ai tatua un brand?

In urma cu multi ani, intr-o discutie cu Wayne Garrett, fost sef la 3M Romania, despre ce inseamna Harley Davidson in lumea asta, acesta mi-a spus: "Gandeste-te ce alta companie a reusit sa isi convinga "consumatorii" sa se tatueze cu brandul ei!?". Nu multe, mi-am zis atunci. Poate niciuna. Mai tarziu, am cunoscut un francez din "gasca" de motociclisti a lui Garrett, care avea pe umar simbolul Harley.

Cel mai probabil la noi vom gasi simbolul Nike tatuat pe umarul unui fan. La altii insa, exista diversitate. Iata o galerie cu tatuaje din zona brandurilor de fashion.

PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS

Etichete:

9 Comments:

Anonymous Anonim said...

Erau imagini din vestiarul Romaniei dupa calificarea la Campionatul European de Fotbal. Cu un Lobont care are tatuata emblema Kappa pe umar. Destul de trist, as zice. La un IQ sub 80 insa banuiesc ca se trece cu vederea.

11:57 p.m.  
Anonymous Anonim said...

:) Ce chestie! Chiar azi dimineata am vazut un nefericit in tramvai cu logo-ul Nike tatuat pe gamba piciorului.

De altfel, unul din reprezentantii de vanzari de la ATS are tatuat (mare, pe spate) logo-ul Harley Davidson.

Pe cocalari.com am vazut o imagine a unui nefericit cu logo-ul Puma conturat in frizura.

9:37 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Tatuarea e semn clar de lovemark, pacat insa ca unele companii se arata deranjate de gesturi de-astea de loialitate fata de brand dusa la extrem.
Companii ca nike si bmw risca sa aiba mari probleme la capitolul imagine daca publicul ajunge sa le asocieze cu cocalari smecherasi.

11:13 a.m.  
Blogger Unknown said...

Nu, n-as face asta. Faptul ca folosesc un anumit produs nu inseamna ca ma identific atat de mult cu acel brand incat trebuie sa devina parte din mine la propriu.

Ligia, Nike si BMW au problema asta (preponderent) la noi, in Rusia... si in spatiul balcanic in general.

In Amman (Iordania) Mercedes e un brand asociat cu statutul de medic, iar BMW cu cel de businessman. Cu singuranta exista si exceptii, ca peste tot.

11:54 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu cred ca as putea face asa ceva indiferent despre ce ar fi vorba..

1:07 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Da, mi-as tatua doar propriul brand. In schimb, nu m-am gandit unde :)

1:49 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Am vazut zilele trecute un tip tatuat pe gat cu brandul Puma. Nu cred ca e o tampenie mai mare decat asta. Tatuatul in sine nu-mi convine, daramite sa mai arati ca esti prostul societatii e consum.

6:10 p.m.  
Blogger Unknown said...

Legat de brand tattoo:

http://adinna.wordpress.com/2008/09/12/rasplatiti-pentru-calvitie/

1000$ e o suma mai mult decat tentanta pentru romani.

11:15 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Se pare ca se practica si la nivel mai profesional, nu numai printre cocalari:
http://myadobe.ro/2007/06/07/fanii-inraiti-ai-adobe/

10:08 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home