miercuri, septembrie 17, 2008

Online: Esti grandocardiac?

Amicii de la MB Dragan au lansat saptamana asta un site care vorbeste despre "grandocardie". Nu cautati in dictionar, ca e un cuvant inventat.

Pe site gasiti si un clip video cu opinii atat amuzante, cat si interesante de la o serie de trecatori de pe bulevardul Magheru. Chiar m-am distrat!

Practic, e vorba de un moment de teasing pentru o viitoare campanie umanitara.

PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS

Etichete: ,

3 Comments:

Blogger Mihai said...

Sincer sa fiu tare penibil mi se pare clipul. Campanie, promovare? Nah. Clipul doar ma enerveaza ca ii vad cum se distreaza pe seama populatiei care nu cunoaste (duh), acest cuvant inventat. Lame, imo.

2:23 a.m.  
Blogger Mihai Dragan said...

Nu Mike, nu ne distram. Am creat un cuvant si am incercat sa vedem ce parere au oamenii despre romanii cu inima mare.

Am pus totul intr-un clip si l-am impartasit cu ceilalti. Ai putea sa faci la fel. Este pentru o cauza nobila.

12:15 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu am intuit că e pentru o cauză nobilă. Atunci, de ce teasing la băşcălie, de ce nu unul serios? Am recomandat şi eu site-ul în TVmania, apare luni.

3:27 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home