vineri, octombrie 24, 2008

Blogs: 3 din blogosfera

Se intampla cateva lucruri interesante pe care probabil le-ati vazut si pe alte bloguri. Le pun si eu aici pentru a le intari importanta:
  • Florin a declansat o campanie in blogosfera pentru sustinerea sa in competitia "Dansez pentru tine". Demersul sau e un test al influentei blogosferei.
  • Costin si Sorin pregatesc cea de-a doua editie a Blog'n'Roll. Costin imi spunea ca e loc pentru 300 de oameni. Vlad Stan si Netbridge dau de baut.
  • Andrei Ruse a lansat o campanie de promovare pe bloguri a volumului "SONI". Andrei vrea sa declanseaza o leapsa cu aceasta carte. Mi-a placut ideea si voi veni si eu cu una din partea casei.
Gata, mi-am facut temele pentru astazi.

Etichete:

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

mersi de postare, cm.

2:16 a.m.  
Anonymous Anonim said...

dansez pentru tine e deja mega cunoscut. de ce nu faceti o campanie sa donati o cota din publicitatea saptamanala sau ceva de genul asta

2:42 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Sar'na pentru link!

4:57 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Florin nu prea a avut succes cu campania respectiva. El se pare ca a pierdut duelul respectiv la DAnsez pt tine...

2:34 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home