duminică, octombrie 26, 2008

Blogs: Cum am fi fost fara blog?


In urma cu 20 de luni ma bucuram aici ca auzeam prima reclama radio pentru un blog. Era o reclama a celor de la Catavencu. Tot la radio m-am bucurat sa aud spotul care promova campania Generatia A4, lansata pe bloguri de Audi. Si daca nu gresesc, ClickNet a avut o reclama in FM ce amintea si de bloguri.

Nu imi aduc aminte de o reclama din print pentru bloguri. Una sustinuta de un brand. Si nici din online. Dar nu asta conteaza acum. Conteaza (pentru mine) sa vad cum se vorbeste despre bloguri in cat mai multe locuri, mai ales in reclame.

Reclama Orange dedicata primului poet 2.0 duce insa importanta blogging-ului dincolo de orice sperante ale unui blogger. Nu stiu cum sunt ceilalti, dar eu de fiecare data cand vad spotul la TV, ma emotionez un pic. Creste inima in mine de bucurie.

Si daca o privesti de departe, ea vorbeste de multe alte lucruri de pe net, nu doar despre blogging. Numai ca mie imi place cel mai mult partea cu "I am blog updates with some new found friends in the sunshine of the city plaza".

Ma gandesc uneori ce mult m-a schimbat blogging-ul si cum mi-a influentat locul in societate. Iar o intrebare pe care mi-o pun adesea e: "Cum as fi putut cunoaste atatia oameni daca nu ar fi fost blogul?".

Chiar asa, va intreb: Cum am fi fost fara blog?

Etichete: ,

12 Comments:

Blogger DXN said...

nu stiu cum ti-ar fi fost tie fara blog...cum ar fi fara followers? la

mine esti printre cei urmariti. acum. e vina mea ca nu-s si eu la tine, dar as fi onorat de un comentariu macar.

12:07 a.m.  
Blogger Unknown said...

Ar fi fost tare aiurea, plictisitor rau. Insa nu putea sa scape neinventat, oamenii simteau tot mai mult nevoia sa comunice sau sa promoveze ceea ce gandesc, fac s.a.m.d. Apropo, blogul nu se trage din site-urile personale care trebuiau (se doreau) sa fie actualizate tot mai des?

12:37 a.m.  
Anonymous Anonim said...

am vazut si print-ul in romana. in metrou. nu mai stiu sigur cum suna, dar sigur continea cuvantul "blog" in catchline.

7:58 a.m.  
Blogger AdyZ said...

Blogul te defineste. Este imaginea ta. E ca si cum ai intreba "Cum as fi eu fara mine?"

12:31 p.m.  
Anonymous Anonim said...

probabil la fel de bine ca si pana acum, treaba cu blogul si existenta lui este exact ca cea dintre generatia noastra, cei care jucam fotbal in curtea scolii si copii, tinerii de azi care prefera sa se joace fifa.
Nu era mult mai frumos pe vremea noastra ? nu interactionam mai mult ?

2:45 p.m.  
Anonymous Anonim said...

@mars: sa inteleg ca esti una dintre acele persoane care prefera viata virtuala in detrimentul uneia reale ?

@adyz : tu definesti blogul, tu il creezi, il modelezi asa cum vrei, nicidecum el pe tine.

2:50 p.m.  
Blogger Cristian said...

sunt convins ca nu as fi ajuns la multi oameni si nu as fi cunoscut atatea persoane.

eu eram si inainte de blogging intr-un domeniu cu multe posibilitati de networking.

eram implicat in evenimente si am gestionat o vreme cel mai vizitat forum de publicitate de la noi.

in plus erau ocazii punctuale in care cunosteai lume noua sau socializai.

dar nu am avut niciodata atatea oportunitati si contacte ca acum.

5:36 p.m.  
Blogger Diana said...

ar fi fost f plictisitor

6:13 p.m.  
Blogger A.Faith said...

cum spunea şi cineva mai sus: plictisitor.
no webstock, no "înjură-l pe zoso ca să ajungi mare" şi aşa mai departe. no fun!

11:18 p.m.  
Blogger Unknown said...

mie imi place cea cu fotografia trimisa mamei, pentru ca apare cuvantul carte. Priceless

10:32 a.m.  
Blogger Marius said...

@Adrians: nici vorba. Dimpotriva! Tocmai de aceea prezenta mea online este mult mai slaba decat pot sa o fac. Prefer oricand o interactiune live cu grupurile mele de prieteni. De cativa ani am redus drastic timpul petrecut in fata ecranului.

Admit ca raspunsul meu poate fi usor interpretat in sensul prezentat de tine. Eu ma gandeam mai degraba cum as fi putut interactiona cu o gramada de oameni misto daca nu existau bloguri. Pe majoritatea ii cunosc personal deja, fie ei romani sau mari personalitati din alte tari.

9:02 a.m.  
Blogger MaTr3o said...

dupa ce am stat 5 zile cu blogul cazut si toata lumea m-a asaltat cu mesaje gen "ce s-a intamplat?" cred ca fara blog as fi fost un nimeni cu mult mai putini prieteni...

9:09 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home