miercuri, octombrie 08, 2008

Gadgets: 3 noi telefoane remarcabile

Telefoanele vor ajunge in curand precum masinile. Nu stii ce sa iti iei pentru ca maine va aparea un model nou mai tare/ bun/ frumos/ ieftin. Asa m-am gandit dupa ce am vazut aceste noutati:
  • Nokia 5800 Xpress Music - Modelul cu touch screen al liderului mondial in terminale mobile a debutat cu dreptul. Fanii brandului au o optiune viabila si sunt convins ca 5800 va fi un succes.
  • HP Oak - Mi-au placut intotdeauna iPaq-urile de la HP, desi nu mi-am dorit unul. Imi place smart phone-ul cu nume de cod "Oak", desi - la fel - nu mi-l doresc.
  • BlackBerry Storm - Un model anuntat deja si asteptat de multi. De astazi se stie ca va fi adus de Vodafone.
PROMO: ADVERTISING 2.0 | SEARCH ENGINE MARKETING SEMINAR

Etichete: , ,

3 Comments:

Blogger Octav92 said...

Imi place acel Nokia e foarte finut si usor de manevrat dupa cate am vazut.

4:41 p.m.  
Anonymous Anonim said...

eu am mobil nokia cumparat acum trei ani, bateria tine o saptamana, vorbesc cat vreau, ce altceva imi mai trebuie?!?!

12:57 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ah, modelul ăsta de Nokia mă face să nu mai dispreţuiesc modelele tactile şi să mă pun la coadă la cumpărat, mai ceva ca la iPhone (care nu-mi place, de altfel). Zilele celebrului Nokia E61i al meu sunt numărate.

2:13 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home