joi, noiembrie 13, 2008

Blogs: Despre bloguri la Pro TV

In acest weekend, la emisiunea lui Criatian Tabara, "Parte de carte", veti putea vedea un moment dedicat blogurilor. Formatul emisiunii s-a schimbat recent, din cate am inteles, si cuprinde si un moment "non-carte".

Astazi am intrat pentru prima oara in ProTV. Cel mai mult am apreciat ca mi-au rezervat loc de parcare. ma rog, am intrat cu masina si am gasit un loc liber in mica lor curte.

De fapt e a treia oara cand vizitez cladirea. Dar acum a fost prima data cand am fost si intr-un studio. Si mai ales am fost invitat.

In general nu am o parere buna despre televiziune, dar felul in care sunt organizati oamenii de acolo poate fi un bun exemplu de organizare pentru multe companii.

M-am simtit bine la ei.

Etichete:

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Am inteles ca un merit important ii apartine si lui Cristian Tabara, care e un om cu care se poate vorbi foarte usor.

4:36 p.m.  
Blogger A.Faith said...

o să avem şi emisiunea online după difuzarea ei, nu?

11:38 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home