vineri, noiembrie 14, 2008

Events: Mozilla vine la NetCamp

PHOTO VIA EUROPA FM
Nu mai e mult pana la a doua editie a NetCamp si mi-am dat seama ca nu am promovat deloc evenimentul pe blog. Sunt multe de spus si in zilele urmatoare informatiile vor veni in avalansa.

Vreau acum doar sa anunt ca la aceasta editie il avem printre vorbitori pe Tristan Nitot, presedintele Mozilla Europe. Tristan a inceput colaborarea cu Fundatia Mozilla in 2001 si a contribuit la traducerea Firefox in 48 de limbi. Blogul sau, Standblog.org, are o audienta medie zilnica de aproape 12.000 de cititori. Inainte de a se alatura echipei de la Mozilla, Tristan a lucrat pentru Netscape si a fost, din 1997 pana in 2003.

Sunt fan Firefox si m-am bucurat foarte mult cand Tristan a acceptat invitatia noastra. Este o ocazie unica de a afla incotro se indreapta Internetul direct de la sursa, ca sa zic asa (eu plin de entuziasm).

Etichete: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

La multi ani! Sa ne cresti mare :0 pentru a ne bucura in continuare cu proiectele si sfaturile tale.

9:53 p.m.  
Blogger A.Faith said...

3 decembrie, Bucureşti? event în stilul Webstock (open 4 almost all) sau conferinţelor RoNewMedia or something like this?

1:19 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home