joi, noiembrie 20, 2008

Life: Accidentele se pot intampla oricui!


In urma cu 8 ani si ceva am avut un accident de masina din care si acum spun ca am scapat ca prin minune. Conduceam un Tico si mergeam cu viteza mare in afara unei localitati. Singur in masina, am pierdut controlul directiei cand am calcat frana un pic mai tare pentru a reduce din viteza la intalnirea cu o alta masina ce se apropia din sens opus.

Am intrat pe contrasens si intram direct in acel ARO care venea spre mine. Cu mai multa experienta si probabil intuind finalul tragic ce ma astepta, soferul a tras de volan si a intrat intr-un sant ca sa ma evite. Chiar si asa i-am lovit aripa din spate. Norocul meu insa, caci altfel ma opream direct intr-un copac.

Am ramas de atunci marcat si nu mai conduc cu viteza prea mare, chiar daca masina actuala e mai stabila si mai puternica.

Clipul de mai sus este facut pentru a sustine campania "Accidentele se pot intampla oricui! Ai mai multa grija in trafic!", initiata de agentia lui Emilian Arsenoaiei si Razvan Matasel. Probabil asa as fi vorbit la un eveniment daca mi s-ar fi intamplat ceva.

In aceasta campanie s-a implicat deja foarte mult trustul Pro. Puteti vedea pe blogul Arsenoaiei-Matasel mai multe initiative in spiritul campaniei, cu vedete TV, sportivi sau luptatori de la Local Kombat.

Am filmat clipul ieri la Novotel, la un eveniment sustinut acolo. Filmarea si montajul ii apartin lui Sorin Rusi, caruia ii multumesc inca o data pentru sprijinul neconditionat acordat.

Etichete: ,

10 Comments:

Blogger Mele said...

Sunt Pro :-D idee.

6:58 p.m.  
Blogger Ciprian said...

melodia se numeste Life will go on si o canta Chris Isaak pentru cei interesati

8:53 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Si eu am avut un accident rutier acum 4 ani. M-am rasturnat de 4 ori cu masina. Dar am scapat ca prin minune.

1:00 a.m.  
Anonymous Anonim said...

grozava ideea cu clipul. bravo!

8:41 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Clipul e ok.
Astfel de lucruri se mai intampla.
Important este sa le supravietuim.
O zi minunata iti doresc

9:52 a.m.  
Anonymous Anonim said...

mult curaj si optimism sa infuntzi viatza mai departe!ai avut ingerul care te-a pazit de mai rau!

11:04 a.m.  
Anonymous Anonim said...

totul prezentat foarte frumos ;) bwo :)

11:58 a.m.  
Blogger adleras said...

felicitari initiatorilor campaniei si celor care s-au implicat. Dovediti ca aveti un suflet mare.

12:32 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Din pacate, atunci cand nu ti se intampla tie, nu te intereseaza.

8:47 p.m.  
Anonymous Anonim said...

parerea mea e la nihasa pe blog..

11:57 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home