luni, decembrie 08, 2008

Blogs: Un experiment pe Twitter

Am facut un experiment. In ultima saptamana am postat pe contul meu de Twitter pasaje din cartea "Soni", scrisa de Andrei Ruse si publicata de editura Tritonic.

Pe scurt, cartea "vorbeste" despre trairile si viata Soniei, o tanara de 26 de ani care descopera ca e bolnava de cancer si ca mai are doar jumatate de an de trait.

Nu am citit cartea. I-am cerut acum ceva timp lui Andrei sa propuna niste pasaje din care eu sa aleg ce pun pe Twitter. Trebuia sa fie ceva intrigant dar nu exagerat. Trebuia sa atraga atentia.

Si intr-o oarecare masura a reusit. Am primit diverse intrebari pe mail sau mesaje directe via Twitter. Cativa din "urmaritorii" mei au preluat si dat mai departe cateva idei. Unii s-au aratat ingrijorati fata de starea mea. Altii au crezut ca m-am schimbat peste noapte. E interesant sa vezi cum te "simte" comunitatea.

Nu stiu daca cineva a mai facut asa ceva pe Twitter, sper insa sa "generez" cativa cititori.

p r o m o
PETRECERI DE CRACIUN | PENTRU CEI CARE INCA NU SI-AU FACUT PLANURI

Etichete: , , ,

8 Comments:

Blogger Unknown said...

Fain "experiment"... Chiar mi-ai ridicat si mie o spranceana, dar mare parte din citate chiar mi s-au parut ca te determina sa meditezi asupra lor.
Acum sunt curios in ceea ce priveste cartea...

2:36 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ce e cu cartea asta ce o tot ridicati in slavi?!

6:22 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ai dreptate, credeam ca ai fost aproape de un ghiveci in cap.. :) acela a fost primul post care mi-a atras atentia, apoi ai dat de banuit.

7:41 p.m.  
Blogger Diana @ So Fash'on said...

mie mi a placut :) mi-ar placea printre toate tampeniile ce le citesc pe twit sa mai citesc din cand in cand si idei interesante ganduri pe care poate nu ti le pui in rutina activitatilor pe care le avem :)

7:50 p.m.  
Blogger Jaded said...

E o idee f buna de promovare, inedita si eficienta, zic eu. SONI nu e o capodopera a literaturii romane sau ceva de genul, dar chiar si pentru modurile prin care a ales sa-si promoveze cartea, i-am citit romanul lui Andrei. A fost chiar emotionant..pana la finalul busit :)

3:34 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ma gandeam eu ca e ceva dubios la tine pe twitter. Saptamana asta am inceput si eu sa te urmaresc. O coincidenta fericita... :-)

9:21 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Foarte interesant. Deci asa se explica... Ma gandeam eu ca trebuie sa fie ceva promo la mijloc... interesanta carte, oricum. Nu stiu daca as avea stomac totusi sa o citesc pana la capat.

6:03 a.m.  
Anonymous Anonim said...

aha..deci noi ne ingrijoram ...si tu faci experimente? /:)

12:12 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home