vineri, decembrie 05, 2008

Events: Caut 10 idei

Scriam zilele trecute despre Web-Club, editia de decembrie si ideea de a avea 10 prezentari interesante pe teme legate de Internet.

Am primit mai multe propuneri/ sugestii de atunci, insa inca nu destule pentru a umple cele 10 locuri dedicate prezentarilor.

Ce caut de fapt? As vrea sa invit pe scena 10 idei inedite, chiar trasnite despre online. NU CAUT SA PREZINT PROIECTE ONLINE. Le-am cautat pentru Net Start-Up.

Am anuntat initial ca vom face Web-Club pe 12 decembrie. L-am mutat pe 16 decembrie. Astept propunerile pe mail.

Etichete: ,

7 Comments:

Anonymous Anonim said...

romania este o tara plina de idei

2:16 a.m.  
Blogger None said...

Spui ca vrei idei de site-uri dar nu de proiecte online. Ce crezi ca le diferentiaza, ca sa stiu daca ideea care o am se incadreaza sau nu?

3:49 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Musai legat de web? Pe mine m-ar interesa o propunere legată de wireless.

7:08 p.m.  
Blogger Matase si casmir said...

10 idei? Am doar doua...Si ce ti-ai propus sa faci cu ideile mele? Apoi, orice idee/informatie costa. :)

10:47 a.m.  
Blogger A.Faith said...

pfuu... bine că mi-ai adus aminte. am un email de la tine la care nu am răspuns. îmi cer mii de scuze. promit solemn ca astă seară să răspund!!!!

7:28 p.m.  
Anonymous Anonim said...

O prezentare ar putea sa fie despre celebrele emoticoncerte ale lui Darius Groza si nu numai ale lui, ca tot a devenit Yahoo Messenger unul din cele mai utilizate programe de instant messaging. Nu stiu, dar cred ca s-ar putea crea niste legaturi intre muzica si aceste lucruri. Cu un pic de imaginatie totul devine foarte simplu

9:56 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cristian... cred ca lume nu intelege ce vrei tu de fapt sa realizezi. Fi mai explicit, da exemple.

7:21 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home