marți, decembrie 09, 2008

Online: Actualizeaza blogul prin SMS

Din ciclul "Interesant, merita incercat", va informez de existenta site-ului SMSnow.ro, ce ofera bloggerilor posibilitatea actualizarii jurnalelor personale prin SMS. Serviciul e valabil si pentru Twitter.

Eu nu l-am testat, deci astept reactii. Problema mea e legata de numarul propus pentru actualizare 07xx.smsnow. Cum il formez pe Blackberry?

p r o m o
PETRECERI DE CRACIUN | PENTRU CEI CARE INCA NU SI-AU FACUT PLANURI

Etichete: ,

7 Comments:

Anonymous Anonim said...

Nu ştiu exact dacă te referi la chestia asta dar cred că numărul e 0723 767669, unde 23 e XX şi 767669 sunt cifrele corespondente pentru literele SMSNOW.

12:05 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Numarul ala e de fapt 07xx767669

12:20 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu e XX. Am făcut proba şi e 23...

12:25 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Multumesc pentru interesul acordat site-ului.
Voi adauga si numarul de telefon numai cu cifre, la problema dvs nu m-am gandit.
O seara buna!

Dragos

12:37 a.m.  
Blogger joju said...

eu am postat comment pe blogspot de pe celular prin VodafoneLive!
e cam greoi da' a mers :D

astept sa ajunga blackberry 100$ si poate-mi iau si eu :)

1:05 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cam scump. Eu am acces prin WAP (3,5 euro pe lună) la Orange, acces nelimitat. Intru direct în interfaţa Wordpress adaptată la mobil, scriu, aprob comentarii etc. De ce aş da bani pe cîte un SMS ca să actualizez blogul?

1:18 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu cred ca merita.

5:23 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home