luni, decembrie 15, 2008

Online: Importanta Internetului

OK, cu totii am auzit cat de important este si devine Internetul astazi. Nu-stiu-ce raport facut de Deloitte (daca nu gresesc) spune ca in 2009 presa scrisa si-ar (putea) gasi sfarsitul. Poate exagerez. E mai mult decat posibil, caci nu am citit raportul respectiv. Dar titlul m-a dus cu gandul la cresterea importantei Internetului intre mass-media.

Citeam zilele trecute pe site-ul lui Petrisor Obae despre intelegerea facuta de marii producatori de bunuri de larg consum pe marginea reclamelor la produsele destinate copiilor. La ce m-am gandit instant? La Internet, fireste. Va fi o platforma alternativa tocmai buna pentru promovare, un spatiu nealterat inca de reglementari.

Florin Grozea a publicat niste topuri anuale de la iTunes si Last.fm. Ce mi-a atras atentia? Prezenta in top a Coldplay si Nine Inch Nails, doua trupe care au oferit gratuit muzica pe Internet, sub diverse forme. Si iar m-am gandit ce tare e Internetul.

Si daca nu v-am convins, va mai spun una auzita la radio. Cica in nu stiu ce tara s-a facut un sondaj care a revelat ca respondentii ar alege sa renunte la sex pentru doua saptamani decat sa stea fara Internet tot atat.

Acum v-am convins?

Etichete:

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

referitor la ultimul tau argument, studiul e facut de intel si il poti gasi aici. http://blogs.wsj.com/biztech/2008/12/11/not-tonight-dear-id-rather-blog/ imi pastrez rezerva in cazul americanilor, insa e destul de interesant sa vezi pana unde poate ajunge influenta netului. cred totusi ca in romania sondajul ar sta un pic altfel.

3:39 a.m.  
Blogger ralu said...

articolul care prezinta studiul Deloitte a fost publicat pe tmctv.ro, preluat din reteaua NewsIn.

10:49 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu 2009 va fi sfarsitul presei scrise, dar cu siguranta e aproape.

3:39 p.m.  
Anonymous Anonim said...

se intelege ca nu esti de acord cu reglementarile din comunicarea "traditionala". nu te cred ):-

3:50 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home