luni, ianuarie 12, 2009

Blogs: Cum voi face blogging in 2009

Blogul acesta a crescut, s-a mentinut si a devenit cunoscut datorita constantei actualizarilor. M-am tot gandit zilele trecute daca voi reusi sa pastrez aceeasi frecventa a posturilor. Cred ca la un moment dat am militat pentru postarile zilnice versus postari periodice / ocazionale / "cand am ceva de zis".

Acum nu am un raspuns pentru nedumerirea mea. Probabil voi vedea din mers. Dar cu siguranta voi schimba ceva:
  • Voi posta unele subiecte exclusiv pe Twitter, multe nouati, lucruri pe care le descopar, incerc sau imi plac. Daca nu ma urmariti pe Twitter, o puteti face aici.
  • Voi selecta in consecinta mai atent subiectele de pe blogul personal.
  • Voi asocia multe din initiativele si posturile mele legate de social media cu Prodigy si viitorul blog al agentiei.

Etichete: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

Ai putea incerca sa muti blogul pe .ro sau .com

Ai putea incerca sa ii faci un redesign.

Ai putea sa il muti pe wordpress.


Eu ti-as sugera toate cele trei lucrurile de mai sus, insa e decizia ta.

3:20 p.m.  
Anonymous Anonim said...

cum zicea precedentul comment:muta-ti blogul pe wordpress...

3:43 p.m.  
Anonymous Anonim said...

II sustin pe cei 2. Muta pe wordpress.

12:08 a.m.  
Anonymous Anonim said...

www.manafu.ro te trimite aici si poate ar trebui sa fie invers + Expression Engine ;)

Ai putea sa scrii chestii mai relevante pe Twitter fiindca lumea are asteptari mari de la tine, iar eu unul ti-am dat unfollow fiindca nu ma "ajutai" cu nimic prin contul de twitter, desi iti urmaresc blogul si de pe mobil...

:)

7:47 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home