marți, ianuarie 20, 2009

Events: Ce fac anul acesta

Aseara am avut prima editie a Web-Club pe 2009. Si cred ca a fost o intalnire placuta pentru cei 70 de oameni care au "semnat condica" la intrare. Am avut si multe stiri in exclusivitate despre care probabil ati citit deja pe alte bloguri (Orlando, Victor, Doru, Constantin, Tudor).

A fost si primul eveniment organizat de Evensys in 2009.

In 2008 cred ca am dublat numarul de evenimente fata de 2007. Am deschis noi nise, am intrat pe noi sectoare. Cred de asemenea ca am crescut in unele sectoare mai mult decat piata in sine. Ceea ce ne limiteaza oarecum cresterea. Dar ma sunt atatea domenii "virgine"! Anul acesta ne-am propus:
  • sa mergem inainte cu evenimentele recunoscute deja ca branduri si sa le facem si mai atractive.
  • sa descoperim noi zone de interes, sa exploram noi sectoare.
  • sa oferim un pachet complet celor care vor sa integreze orice fel de eveniment: de la company celebrations pana la conferinte de cateva zile.
2009 este al patrulea an pentru Evensys in lumea evenimentelor. Este si anul in care deschidem si mai mult usa colaborarilor pentru a gasi idei bune de pus in practica si continut de calitate.

Etichete: ,

2 Comments:

Blogger A.Faith said...

şi acum, toată lumea în cor: WEBSTOCK 2 de două zile :D

7:06 p.m.  
Blogger AdyZ said...

Mult succes in 2009 !

10:36 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home