vineri, ianuarie 30, 2009

Life: De la Bruxelles

M-am intors aseara in tara dupa cateva zile petrecute la Bruxelles. Mi-ar fi placut sa va spun cate ceva despre oras, insa nu am fost intr-o vizita turistica, asa ca am lasat plimbarile si povestile pentru o alta ocazie. Vreau insa sa ii avertizez pe cei care isi fac planuri sa mearga acolo (pentru prima oara).

Din cate stiu eu exista doar doua linii aeriene care opereaza pe ruta Bucuresti - Bruxelles: Tarom si Wizzair. Eu am mers cu o cursa Wizzair care aterizeaza pe aeroportul Charleroi - Bruxelles Sud. Ei bine, Charleroi are treaba cu Bruxelles cum are Bucurestiul cu Ploiestiul. Serios, sunt cam la aceeasi distanta. Iar eu m-am suit in primul taxi, m-am lasat pe spate si am zis: La Marriott vis-a-vis de Bursa!

A fost cea mai scumpa calatorie cu taxiul ever, mai ales ca au tarif extra-urban dublu! La intoarcere sa va luati 4 ore pentru transfer, asta daca doriti sa ajungeti cu 2 ore inainte de decolare, cum se obisnuieste.

Etichete:

12 Comments:

Anonymous Anonim said...

Belgia-i plina de capcane pentru turisti. Si nu numai pt turisti..

5:54 p.m.  
Blogger CristiG said...

Un search pe google (sau google maps) inainte sa pleci te-ar fi salvat probabil :). In felul asta puteai sa iei autobuzul, care, evident, e mult mai ieftin. Apropos, sunt curios, cat ai dat pe taxi pana in Bruxelles?

6:39 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Adevarul este ca si tu ai fost un pic vinovat. Companiile aeriene lowcost nu aterizeaza in general pe aeroporturile mari datorita taxelor. Cum spunea si Cristi mai devreme, un simplu search pe google te-ar fi scutit de plata unei sume maricele pentru taxi. Ai fi gasit imediat siteul aeroportului si toate detaliile despre shuttle.

7:02 p.m.  
Blogger Unknown said...

...care shuttle e o mare greseala (face mult, inconfortabil etc).

Exista un tren care te duce fff rapid direct in centrul Bruxelles-ului (de pe la centura intra subteran deci ajungi mai repede decat cu orice auto).

7:16 p.m.  
Blogger Succession Spoilers said...

Blue Air opereaza pe Zaventem, adica fix in Bruxelles

8:45 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu cand am fost nu am cautat pe Google, pur si simplu am intrebat la informatii si am aflat de autobuz. Dar probabil nu eram la fel de grabita ca tine sa ajung la vreo intalnire :)

10:45 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Pai Charleroi e Charleroi mane. Ce te-asteptai ?

Bine ca nu zisesi nimic catre ei, sa mai intre la idee ca nu stim diferenta intre Bucuresti si Budapesta, sau ceva.

11:12 p.m.  
Anonymous Anonim said...

O doamne... de ce nu ai intrebat si tu inainte, mai? Intr-adevar Blue Air-ul aterizeaza pe Zaventem, insa biletele sunt cam duble fata de Wizz, adica inca un pic si ajung la acelasi pret ca Taromul.

@raduionescu Dar unde e tren in Charleroi? Eu stiam ca sunt doar autobuze...

12:04 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Sunt si eu curios ce tarife practicaut taximetristi belgieni. Sunt mai hoti ca romanasii nostri? Apropo cat te-a costat faimoasa calatorie?

4:02 a.m.  
Blogger In gura blogului said...

ce sa iti fac, trebuia sa intrebi si tu inainte

9:42 a.m.  
Blogger Ahilosu said...

@Sorin - 1.23 e in oras, 2.46 in afara celor 19 districts. Daca a ajuns dupa 23, e si mai nasol. Vreo 4 e pe km.

12:54 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Charleroi - Bruxelles Midi, cu autobuzul (cum sunt cele de Constanta - Mangalia :P), dus-intors vreo 16 euro. Cam 40 de minute.

11:45 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home