duminică, ianuarie 04, 2009

Life: Rezolutii 2009

E 4 ianuarie, e ziua in care imi anunt rezolutiile pentru noul an. In urma cu patru ani am inceput sa scriu pe blog pe 4 ianuarie ce imi doresc in anul care tocmai a inceput. Si am pastrat pana acum traditia.

Spuneam in primul post pe acest an ca 2009 va fi un an interesant si unul de test pentru multi dintre noi. Pentru mine va fi si unul in care:
  • voi cauta sa ma concentrez pe lucrurile cu adevarat importante.
  • voi fi mai pragmatic.
  • voi cauta sa nu ma las afectat de criza si mai ales de crizati.
  • voi da o atentie mai mare sanatatii.
  • voi incepe sa fac sport, sa fiu de fapt mai putin sedentar.
Daca ma uit la rezolutiile din 2008, pot spune ca le-am indeplinit.

Etichete:

9 Comments:

Blogger Dan Mihu said...

"Rezolutii"? Adica decizii/hotarari?

2:00 a.m.  
Anonymous Anonim said...

E un obicei foarte bun sa iti stabilesti obiectivele la inceput de an. Te-ai gandit, totusi, sa le faci SMART (specific, measurable, attainable, realistic & timely)? Te ajuta sa ai mai multa claritate...

10:21 a.m.  
Anonymous Anonim said...

La multi ani si un an nou minunat iti doresc

11:54 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Daca nu acum atunci cand?

1:00 p.m.  
Blogger A.Faith said...

Şi cu proiectele deja începute (destul de multe la număr) ce-ai de gând să faci?

In Beta e un exemplu :)

mai avem Web Stock anul ăsta? dar Web Club?

1:56 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Interesant si frumos scris.
Iti doresc succes
Cristina

4:16 p.m.  
Anonymous Anonim said...

in primul rand felicitari pentru indeplinirea rezolutiilor anului trecut...
in al doilea rand vreau sa iti urez bafta in indeplinirea rezolutiilor pe anul acesta...si eu cred ca e mai usor sa scapi de criza decat de crizati...

4:34 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Oh, e nemaipomenit sa fii motivat de rezolutii.
Multa bafta , sa reusesti in tot ce iti propui.

Am si eu o rezolutie pe care vreau sa o realizez in 2009, sa scriu un blog.
Stiu ce vreau sa scriu, cum si de ce , numai ca nu am nici cea mai mica idee ce trebuie sa fac.
Tehnic, ma refer.
Cum pun un blog pe un site?
Daca cineva vrea sa imi dea o idee , ii multzumesc in prealabil, si un an bun la toata lumea.
melotina61@yahoo.com
Loty

6:46 p.m.  
Anonymous Anonim said...

folosesti tehnica pasilor mici? ce ti-ai propus se poate realiza cu usurinta

12:02 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home